کد خبر : 1404849 | 07 فروردين 1396 ساعت 13:26 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

نسخه کاپیتان سابق چین برای لیپی

مالین کاپیتان سابق چین از معدود کاپیتان های این کشور است که در ورزشگاه آزادی نمایش موفقی از خود به جای گذاشته است.

نسخه کاپیتان سابق چین برای لیپی

به گزارش "ورزش سه"، مالین عضو تیمی است که بعد از پیروزی 2 بر صفر مقابل ایران در دیدار برگشت با نتیجه 3-2 مغلوب ایران شدند اما باتوجه به شرایط بهتر و تفاضل گل بالاتر با پیروزی در دیدار بعدی به دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 1990 صعود کردند که ناکام ماندند.


مالین یکی از چهره های مطرح فوتبال چین است که در حال حاضر به کار مربیگری مشغول است، یکی از سایت های چینی از مالین که تجربه حضور مقابل صدهزار تماشاگر ایرانی را دارد درباره بازی فردا نظرخواسته که او عقیده دارد مهمترین کار برای بازیکنان چینی به کار بردن روشی برای ساکت کردن پرشور فوتبال ایران است. او می گوید: زمانی که ما با ایران بازی کردیم آنها در همان ابتدای بازی با فشار تماشاگران 2 گل به ما زدند و ابتدای نیمه دوم نیز گل سوم را وار دروازه ما کردند اما بعد از گلی که ما مقابل آنها به ثمر رساندیم نیروی آنها کاهش یافت و با خستگی تماشاگران ما موفق شدیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم که همین گل باعث موفقیت ما مقابل ایران شد. ما در آن زمان تیم خیلی خوبی داشتیم و حق مان بود که به جام جهانی هم صعود کنیم که این اتفاق رخ نداد با این حال بازی خوب در تهران مقابل صدهزار تماشاگر ایرانی از خاطرات خوب من به حساب می آید. 


وی در پایان می گوید: با پیروزی یک بر صفر همه مردم امیدوار شدند که تیم چین دوباره شرایط صعود به جام جهانی را پیدا کرده و برای ادامه این روند خوب چین بایدبا  دست پر از تهران به خانه برگردد که به نظر من این مساله خیلی هم دور از دسترس نیست به شرط آنکه در تمام 90 دقیقه متعادل و با دقت بازی کنیم.

دیدگاه‌ها