کد خبر : 1404858 | 07 فروردين 1396 ساعت 14:11 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

براى بازى دادن به بازیکنان ملاک ما سن و سال نیست

برانکو: در سال ٩٦ بهترین‌ها تقدیم پرسپولیسى‌ها

سرمربى پرسپولیس شانس تیمش براى صعود به مرحله بعدى لیگ قهرمانان را با توجه به دو دیدار خانگى بالا توصیف کرد.

برانکو: در سال ٩٦ بهترین‌ها تقدیم پرسپولیسى‌ها

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز تیمش ضمن تبریک مجدد سال نو به ایرانیان در خصوص اظهارات میشل لادروپ، سرمربى الریان قطر که سرخپوشان تهرانى و الهلال را قدرت اصلى این گروه نامیده گفت: واقعیت همین است و به نظر من او در گفتارش صادق بود. گروه ما واقعا گروه مرگ است و بازیکنان ما مصمم هستند قدرت خود را در آسیا نشان بدهند.


وى در خصوص آمادگى شاگردانش گفت: بچه‌ها استراحت کرده‌اند و هم اکنون تمرینات خوبی را هم دنبال می‌کنیم تا در 21 فروردین در بهترین فرم خود باشیم.

 

برانکو که اکنون به همراه تیمش شانس زیادى براى کسب قهرمانى دارد، در واکنش به سوالى در خصوص بازى دادن به بازیکنان جوان در صورت قهرمانى زودهنگام گفت: ما همین حالا جوان‌های زیادی را در ترکیب اصلی داریم که آینده را می‌سازند. باید منتظر بود و دید شرایط در آن زمان چگونه خواهد شد. آن چه قطعی است برای بازی در پرسپولیس نه سن و سال و نه قهرمانی زود هنگام تعیین کننده نیست بلکه شایستگی اهمیت دارد و هر بازیکن باید خود را به این حد برساند تا بازی کند. البته الان بچه‌هایی که کمتر بازی می‌کنند هم شایستگی خود را برای این پیراهن و بازی با آن نشان داده اند ولی ما در هربازی در نهایت می‌توانیم از یازده بازیکن در ترکیب اصلی و 14 نفر در کل 90 دقیقه استفاده کنیم.

 

برانکو با تمجید از هواداران تیمش ابراز امیدوارى کرد سال فوق العاده اى را در کنار آنها رقم بزنند: پرسپولیس از سال 94 روندی صعودی را در سایه حمایت هواداران خود رقم زده است. همه ما مصمم هستیم در سال 96 بهترین ها را تقدیم آنها کنیم و البته مانند گذشته روی حمایت‌های همه جانبه آنها حساب می‌کنیم و بی‌صبرانه منتظر دیدار با آنها در ورزشگاه‌ها به ویژه ورزشگاه آزادی هستیم.

دیدگاه‌ها