کد خبر : 1404864 | 07 فروردين 1396 ساعت 14:29 | 53.8K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان ملی پوش چین برای کی روش

هونگ بو: فردا دژ دفاعی ایران را می‌شکنیم

ملی پوش سرشناس چینی ها در آستانه مصاف حساس با ایران در مقدماتی جام جهانی برای کی روش و شاگردانش خط و نشان کشید.

به گزارش "ورزش سه"، چینی ها بعد از برد شیرین برابر کره جنوبی با روحیه بالا راهی تهران شدند تا فردا مقابل ایران صف آرایی کنند. تیمی که در دور رفت بدترین نتایج ممکن را کسب کرد اما حالا با حضور مارچلو لیپی دور برگشت را رویایی آغاز کرده و امیدوار است بتواند شانس رسیدن به پلی آف جام جهانی را پیدا کند.


بعد از برتری مقابل کره جنوبی در هفته اول دور برگشت حالا هونگ بو ستاره میانه میدان چینی ها ابراز امیدواری کرد که با اعتماد به نفس به دست آمده از این برد هم تیمی هایش بتوانند با تفکرات جدید مربی ایتالیایی در تهران هم دومین مدعی صعود از گروه را زمین گیر کنند. هونگ بو در همین ارتباط به سایت سوهو گفت:« برد برابر کره جنوبی اتفاقی بود که ما واقعا به آن نیاز داشتیم تا دوباره اعتماد به نفس مان بالا برودو برای ادامه بازی ها روحیه دو چندان پیدا کنیم».


او ادامه داد:« حالا چند روزی می شود که به تهران آمدیم تا برای جنگ با صدرنشین و قدرتمندترین رقیب مان آماده شویم. در این روزها به صورت مرتب تمرینات خود را پیگیری کردیم و به دنبال آن هستم تا با شرایط آب و هوایی جدید بدن های خود را وفق بدهیم. کمی از مصدومیت رنج می بریم اما پزشکان در تلاش هستند تا تمام بازیکنان را به بازی فردا برسانند».

 

1189273


ملی پوش سرشناس چینی ها در ادامه به فشارهای کاذب مصاف با ایران آن هم در آزادی اشاره و تصریح کرد:«بردو باخت در هر بازی امری طبیعی است درست مثل بازی قبل با کره جنوبی که ما توانستیم همه طرفداران مان را سورپرایز کنیم. مصاف با ایران برای ما مهم است چون شانس مان را برای مبارزه در راه رسیدن به جام جهانی زنده نگه می دارد از همین رو باید تمام سختی های مصاف با این تیم قدرتمند را به جان بخریم. شنیدم بازی در ازادی مقابل آن هجمه از طرفداران ایران واقعا دشوار است اما امیدوارم بتوانیم در کمترین زمان ممکن با جو ورزشگاه کنار بیاییم».


هونگ بود در ادامه با بیان این که ایران به نسبت سال های گذشته و همچنین بازی رفت با تغییراتی روبرو شده است، گفت:«شناخت کاملی از ایران داریم و می دانیم فردا باید با بهترین تیم آسیا مبارزه کنیم. در حال حاضر چین در جاده پیشرفت قرار دارد درست مثل ایران که ظرف شش سال گذشته با پوست اندازی به قدرت اول قاره تبدیل شده است. آنها الان یکی از بهترین ساختارهای تدافعی را در اختیار دارند که گل نخوردن در شش بازی گذشته این امر را ثابت می کند اما دژ دفاعی آنها فردا توسط چین شکسته خواهد شد چون ما آمدیم که در تهران با دست پر زمین را ترک کنیم».

دیدگاه‌ها