کد خبر : 1404866 | 07 فروردين 1396 ساعت 16:24 | 110.9K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل کی‌روش برای لیپی اتفاق افتاد؛

زمین کشت سبزی برای چین(عکس)

تیم چین شرایط مناسبی از نظر زمین چمن در تهران نداشته و نتوانسته تمرینات خود را به طور منظم در آن برگزار کند.

به گزارش "ورزش سه"، مارچلو لیپی که با حضورش در تیم ملی چین به نحوه کیفی بازی و نتایج این تیم که با یک تساوی مقابل قطر و یک پیروزی برابر کره جنوبی رقم خورده است، تحول بخشیده فردا در سومین مسابقه با هدایت این تیم در ورزشگاه آزادی با ایران روبه‌رو می‌شود.

 

 

از روز شنبه که لیپی و شاگردانش به تهران آمده‌اند و تمرینات‌شان برای دیدار با ایران را در کمپ تیم‌های ملی آغاز کردند با معضلی که سال‌هاست کارلوس کی‌روش به آن اشاره دارد مواجه شدند.

 


کمپ تیم‌های ملی که زمین چمن نامناسبی دارد بارها صدای کی‌روش را درآورده و به همین دلیل مدت‌هاست تیم او در پژوهشگاه نفت تمرین می‌کند اما برای چینی‌ها که مهمان هستند، کمپ تیم ملی در نظر گرفته شده است.

 


چینی‌ها با وجود عدم رضایت از وضعیت چمن طی سه روز گذشته در کمپ تیم ملی تمرین کردند و در جریان کارهای‌شان بارها این موضوع را می‌گفتند، طوری که حتی مارچلو لیپی در مصاحبه با خبرگزاری سوهو چین عنوان کرده است که ایرانی‌ها بدترین زمین تمرین را برای ما در نظر گرفته‌اند که نمی‌توانیم کارهای خود را در آن انجام دهیم.

 


از سوی دیگر رسانه‌های چینی زمین چمن کمپ تیم‌های ملی ایران را به زمین کشت سبزی تشبیه کرده‌اند که اوضاع نامطلوبی دارد و با این شرایط دراختیار تیم مهمان قرار گرفته است.

 

 

دیدگاه‌ها