کد خبر : 1404874 | 07 فروردين 1396 ساعت 15:22 | 124.1K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار آزادیِ یک دست سفید؛

تماشای ایران - چین رایگان شد

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد در مسابقه تیم‌های ایران و چین بلیط فروشی انجام نمی‌شود.

تماشای ایران - چین رایگان شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران برخلاف تمام ادوار قبل این بار با 4 برد و 2 تساوی قاطعانه در صدر جدول گروهی مرحله مقدماتی جام جهانی است و انتظار می‌رود باتوجه به برگزاری سه مسابقه از چهار دیدار باقی مانده در ورزشگاه آزادی، تیم کارلوس کی‌روش برای دومین بار متوالی به موفقیت در این راه برسد.


ایران ساعت 16:30 فردا در ورزشگاه آزادی میزبان چین است و باتوجه به اینکه ملی پوشان اختلاف 4 امتیازی با کره جنوبی رده دومی دارند، برد در مسابقه پیش رو می‌تواند تا حدود زیادی راهیابی‌شان به جام جهانی را قطعی کند که به همین منظور فدراسیون فوتبال تصمیمی اتخاذ کرد تا با حمایت هواداران این اتفاق مهم رخ بدهد.


طی روزهای گذشته عنوان شده بود احتمالا تماشای مسابقه ایران و چین رایگان خواهد بود که امروز مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد در این دیدار بلیط فروشی انجام نمی‌شود تا با حضور هواداران بتوانیم در این دیدار به موفقیت برسیم.


تاج در این گفت‌وگو عنوان کرده است: در حد ظرفیت ورزشگاه آزادی پذیرای هواداران خوب تیم ملی هستیم و اولویت ما نیز استادیوم مملو از جمعیت است؛ در صورت تکمیل ظرفیت ورزشگاه متعاقبا از طریق رسانه ملی و رسانه‌های گروهی این موضوع اعلام خواهد شد.


تماشای بازی اول ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر تیم قطر نیز رایگان بود ولی در دیدار مقابل کره جنوبی فدراسیون فوتبال ساعاتی مانده به شروع این مسابقه و به دلیل خالی بودن بخشی از ظرفیت استادیوم آزادی تصمیم گرفت بلیط فروشی انجام ندهد.


در بازی خانگی گذشته ایران برابر کره جنوبی به دلیل برگزاری مسابقه در شب عاشورای حسینی تماشاگران با پیراهن و پرچم‌های مشکی رنگ به ورزشگاه آزادی رفتند اما پیش‌بینی می‌شود فردا استادیومی سفید رنگ مقابل چینی‌ها شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها