کد خبر : 1404878 | 07 فروردين 1396 ساعت 15:39 | 62.8K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش چشم انتظار حمایت هواداران (عکس)

سرمربی تیم فوتبال ایران امیدوار است با حمایت هواداران در دیدار برابر چین نیز شاگردانش از یک چالش دیگر سربلند بیرون بیایند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران با کارلوس کی روش توانسته به ثبات مناسبی دست یابد و پس از سال ها ملی پوشان ایران نمایش های بی نقصی را ارائه داده اند که نوید دهنده اولین صعود پیاپی ایران به جام جهانی خواهد بود.

 


شاگردان کی روش فردا برای سومین بار در ورزشگاه آزادی میزبان چین خواهند بود و با توجه به رایگان اعلام شدن بازی انتظار می رود که مثل دیدار ایران برابر قطر که در روز ابتدایی مسابقات برگزار شد و تیم ملی با حمایت هواداران در دقایق پایانی پیروز شد و همینطور دیدار برابر کره جنوبی که در روز تاسوعا و با نگرانی های خاص این روز در نهایت بدون ایجاد مشکل و با حضور گسترده حامیان تیم ملی به بهترین نحو به پایان رسید، حمایت حداکثری از این دیدار به عمل بیاید.

 


تیم ملی اکنون از 6 دیدار گذشته خود با کسب 4 پیروزی و 2 تساوی شرایط منحصربه فردی را تجربه می کند و با 4 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم که کره جنوبی است، با روحیه مناسب به دیدار برابر چین رسیده است و حمایت هواداران و پیروزی در این دیدار می تواند  خیال همه را بابت صعود راحت کند.

 


عکس‌ها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها