کد خبر : 1404918 | 07 فروردين 1396 ساعت 23:28 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرایش تیم لیپی با شاگردان وفادار

ترکیب 11 نفره چین برای مقابله با ایران

تیم ملی چین که در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر کره جنوبی به پیروزی رسیده است، با روحیه ای مضاعف به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت و امیدوار پای به ورزشگاه آزادی گذاشته است.

ترکیب 11 نفره چین برای مقابله با ایران 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی برابر کره، تیم ملی چین یک جلسه تمرینی در شانگهای برگزار کرد و بعد از آن از فرودگاه این شهر عازم آلماتی و بعد از آن تهران شد. بدون احتساب زمان توقف، بازیکنان تیم ملی چین پروازی 9 ساعته را پشت سر گذاشته اند. 


در تمریناتی که در تهران پیگیری شد، هدف اصلی بازیابی شرایط فیزیکی بازیکنان بود زیرا بیشتر ترکیب اصلی برابر کره مقابل ایران نیز به میدان خواهند رفت و در روزهای گذشته، تمام بازیکنان در تمرینات تکنیکی و تاکتیکی حضور فعالی دارند. 


با توجه به آنچه از تمرینات مشخص است، در خط دفاعی لیپی علاقمند به ایجاد تغییر نیست اما ممکن است در فاز هجومی اتفاقات جدیدی صورت پذیرد.


در صورت انجام تمرینات ریکاوری به شکل دلخواه، از بین ژائو لین و ژانگ یینگ، حداقل یکی در ترکیب اصلی خط حمله قرار خواهد گرفت. همچنین امکان بازگشت هوانگ بوون به ترکیب اصلی و حضور در خط میانی کنار ژنگ ژی نیز وجود دارد.


همچنین گفتنی است که یک روز قبل از آغاز بازی، فدراسیون فوتبال ایران تماشای این دیدار را رایگان اعلام کرد و انتظار می رود شاهد استادیومی مملو از تماشاگر باشیم و مقاومت در برابر چنین فشاری، بی شک یکی از دغدغه های اصلی بازیکنان تیم ملی چین خواهد بود.

 

نکته جالب، حضور 8 بازیکن در ترکیب اصلی از تیم گوانگژو است که در حال حاضر در رتبه پنجم جدول قرار دارد و هدایت آن را لوییس فیلیپه اسکولاری، سرمربی سابق تیم ملی برزیل بر عهده دارد.

 

ژنگ ژی، هافبک خطرناک تیم ملی چین نیز که در سال 2013 عنوان مرد سال آسیا را از آن خود کرد، از بازیکنان خطرناک چینی ها در دیدار فردا محسوب خواهد شد. ژنگ ژی در سال 2015 نیز به عنوان دومین بازیکن برتر سال آسیا برگزیده شد.

 


ترکیب احتمالی: 


سنگربان: ژینگ چنگ (گوانگژو)


مدافعان: ژیانگ ژیپنگ (گوانگژو)، فنگ ژیائوتینگ (گوانگژو)، می فانگ (گوانگژو)، ژان لین پنگ (گوانگژو)


خط میانی: هوانگ بوون (گوانگژو) ، ژنگ ژی (گوانگژو)


وینگرها: گائو لین (گوانگژو)، هائو ژان مین (شاندونگ)، وانگ یانگ پر (دالیان)


مهاجم نوک: ژانگ یینینگ (ویتسه)

دیدگاه‌ها