کد خبر : 1404980 | 08 فروردين 1396 ساعت 12:50 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

۱۲ کاراته‌کای اعزامی به باکو معرفی شدند

فدراسیون کاراته اسامی ۱۲ کاراته کای اعزامی به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی را در دو بخش مردان و بانوان معرفی کرد.

۱۲ کاراته‌کای اعزامی به باکو معرفی شدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی اواخر اردیبهشت ماه به میزبانی آذربایجان در باکو برگزار خواهد شد و تیم ملی کاراته ایران با ۱۰ کاراته در بخش کومیته انفرادی و ۲ کاتارو به این رقابتها اعزام می شود. 

 

تیم بانوان را مهسا افسانه در کاتای انفرادی،نسرین دوستی در وزن ۵۰- کیلوگرم، طراوت خاکسار در وزن ۵۵- کیلوگرم،رزیتا علیپور در وزن ۶۱- کیلوگرم، بهنوش نجفی در وزن ۶۸- کیلوگرم و محدثه آقایی در وزن ۶۸- کیلو گرم تشکیل می دهند. 



ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی،  امیر مهدی زاده در وزن ۶۰-کیلوگرم، سعید احمدی در وزن ۶۷-کیلوگرم،  ابراهیم حسن بیگی در وزن ۷۵ کیلوگرم، ذبیح‌الله پورشیب در وزن ۸۴-کیلوگرم و سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+کیلوگرم نیز در بخش مردان تیم ملی ایران را تشکیل می دهند. 

 

 تیم ملی کاراته کشورمان در دوره قبلی این بازیها با ۳ طلا، ۶ نقره و ۲ برنز پس از مصر و بالاتر از آذربایجان در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت. در دوره قبلی علاوه بر مبارزات انفرادی در کاتا و کومیته، رقابتهای کومیته و کاتای تیمی در دو بخش مردان و زنان هم برگزار شد، اما دراین دوره پیکارهای تیمی از لیست بازیها خارج شده است.

دیدگاه‌ها