کد خبر : 1405062 | 08 فروردين 1396 ساعت 17:46 | 73.3K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال جا به جایی ستارگان رئال مادرید و چلسی

علیرغم پیشنهاد گزاف رئال مادرید، ادن هازارد تصمیم دارد فصل آینده نیز در چلسی باقی بماند.​​​​​​​

احتمال جا به جایی ستارگان رئال مادرید و چلسی

 

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد انتقال ستاره بلژیکی چلسی در تابستان آینده به رئال مادرید شنیده شده اما به نظر می رسد این ستاره جوان قصد ماندن در لندن را دارد. زیدان در سالهای اخیر بارها به تمجید از عملکرد هازارد پرداخته و هرگز علاقه خود را به او پنهان نکرده است.

 

وب سایت "گل" در گزارشی اختصاصی فاش کرد که هازارد و خانواده اش از زندگی در لندن راضی هستند و با توجه به فرم فوق العاده او در فصل جاری، هازارد قصد دارد در فصول آینده نیز زیر نظر کونته به بازی کردن ادامه دهد.

 

 

1189479

 

 

اما به جز هازارد، سران رئال مادرید به شدت به دنبال جذب یک سنگربان طراز اول هستند و تیبو کورتوا، دیگر ستاره بلژیکی چلسی نیز مورد توجه آنها قرار گرفته است. با توجه به حاشیه های انتقال نافرجام دخیا در تابستان 2015 و دلخوری او از سران رئال مادرید، به نظر می رسد احتمال حضور کورتوا در جمع کهکشانی ها بیش از دخیا است.

 

 

اما از آن سو، چلسی نیز علاقه فراوانی به جذب خامس رودریگز و آلوارو موراتا، 2 ستاره معمولا نیمکت نشین تیم زیزو دارد و احتمال فراوانی وجود دارد که در تابستان آینده شاهد جا به جایی ستارگان بزرگی بین چلسی و رئال مادرید باشیم.

 

 

1182600

 

 

موراتا و خامس معمولا جایی در تفکرات ثابت زیدان ندارد و با توجه به تمایل هر دو بازیکن به بازی کردن به طور ثابت، با ادامه این روند احتمالا شاهد جدایی آنها در تابستان خواهیم بود.

 

آبراموویچ نیز بودجه ای در حدود 200 میلیون یورو برای تقویت چلسی در نظر گرفته و احتمالا کونته سال آینده تیم آماده تری را راهی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها