کد خبر : 1405150 | 09 فروردين 1396 ساعت 10:00 | 167.5K بازدید | 0 دیدگاه

چون سفید پوشیدیم داوری به نفع ما بود!

نقل قول جنجالی پیکه علیه مادرید

جرارد پیکه، مدافع تیم ملی اسپانیا معتقد است دلیل سود بردن لاروخا از تکنولوژی بازبینی صحنه ها در دیدار دیشب برابر فرانسه، هم رنگ بودن پیراهن تیم ملی اسپانیا با لباس رئال مادرید بوده است.

نقل قول جنجالی پیکه علیه مادرید

به گزارش "ورزش سه"، در سالهای اخیر انتقادهای زیادی به پیکه به علت وارد کردن مسائل باشگاهی در تیم ملی شده و به همین دلیل این مدافع 30 ساله بعد از روسیه 2018 از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد.

 

در پایان دیدار دیشب لاروخا برابر فرانسه نیز که به برتری 0-2 اسپانیا انجامید، پیکه نوک پیکان انتقادات خود را به سمت کهکشانی ها برد و اذعان داشت که اتفاقات پشت پرده توسط کادر مدیریتی این تیم رقم می خورد و اتفاقات داوری به سود این تیم پوشش داده نمی شود.

 

پیکه گفت: "آن چیزی که من در رئال به آن علاقه ندارم کادر مدیریتی این تیم است. اتهاماتی که به مسی و نیمار وارد می شود اما رونالدو از همه چیز مبرا است.

 

همه ما می دانیم که اتفاقات توسط مادریدی ها برنامه ریزی می شود و همیشه اینگونه بوده است و همه اتفاقات در پشت پرده تعیین می شود. من رابطه دوستانه ای با بازیکنان رئال مادرید دارم اما در مورد سران این باشگاه چه می توان گفت؟

 

 

1188632

 

 

آیا این احکام از سوی قضات است و به رئال مادرید ربطی ندارد؟ همه ما این مسائل را می دانیم. این استدلال من است و علاقه ای به بحث کردن در مورد آن ندارم.

 

زمانی که ما با 6 گل پاری سن ژرمن را مغلوب می کنیم همه از داوری حرف می زنند اما وقتی رئال با گل آفساید راموس فاتح لیگ قهرمانان می شود هیچ اتفاقی نمی افتد.

 

در دیدار برابر فرانسه نیز چون لباس سفید بر تن داشتیم (اشاره به لباس رئال مادرید)، داوری به سود ما بود اما من واقعا علاقمندم از تکنولوژی بازبینی صحنه ها در لالیگا نیز استفاده شود. خبرنگاران نیز در کنفرانس خبری همیشه به دنبال گرفتن تیترهای جذاب از من هستند. "

 

پیکه همچنین در مورد محرومیت 4 جلسه ای مسی گفت:" من آدمی نیستم که در مورد تصمیمات فیفا صحبت کنم اما محرومیت 4 جلسه ای برای مسی، به نظر من نوعی بی احترامی است."

دیدگاه‌ها