کد خبر : 1405160 | 09 فروردين 1396 ساعت 10:59 | 74.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمله بی سابقه به بازیکنان دو ملیتی 

اخراج احتمالی تاباتا و سوریا از تیم ملی قطر!

شب گذشته در پایان دیدار قطر مقابل ازبکستان که با شکست یک بر صفر عنابی ها همراه بود، مجری برنامه پخش زنده این دیدار در شبکه الجزیره با لحنی بسیار تند به انتقاد از بازیکنان دو ملیتی تیم ملی قطر پرداخت.

اخراج احتمالی تاباتا و سوریا از تیم ملی قطر!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که رسانه ها و ژورنالیست های قطری تنها علت ناکامی تیمشان در مرحله مقدماتی جام جهانی را رویکرد فدراسیون فوتبال این کشور در استفاده از بازیکنان دو تابیعتی می دانند، مجری این برنامه خواستار اخراج هرچه سریع تر این بازیکنان از تیم ملی قطر شد.


او در برنامه ای که با حضور فتحی کمیل بازیکن سابق تیم ملی کویت و پدر خلفان ابراهیم ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال قطر برگزار شد به قدری در انتقاد از بازیکنان خارجی پیش رفت که انگار آنها مسبب همه مشکلات فوتبال این کشور کم جمعیت هستند. او این بازیکنان را ستارگان بی خیال خواند که هیچ عرق و تعصبی به پرچم کشور قطر ندارند و در عین حال حضورشان مانع از درخشش قطری الاصل ها برای تیم ملی است. 


این مفسر شبکه بی این اسپرت در پایان حرف هایش از مسئولان درخواست کرد ترتیبی بدهند دو ملیتی ها هرچه سریع تر از تیم ملی کشور قطر بیرون بروند و جای آنها با بازیکنان قطری الاصل که نسبت به سرنوشت تیم فوتبال این کشور و مردم متعصب ترند، پر شود.

 

1189635

 

نسخه جدید قطری ها برای تیم ملی فوتبال کشورشان در شرایطی پیچیده می شود که آنها به یک موضوع مهم توجه نمی کنند؛ اینکه سباستین تاباتا و رودریگو تاباتا دو بازیکن مورد انتقاد اصلی قطر برای حضور طولانی در جمع ملی پوشان و حضور در رقابت های جام جهانی به اندازه کافی جوان نیستند و فشار مسابقات داخلی و برنامه ریزی فشرده رقابت های جام جهانی آنها را خسته کرده و این چیزی بود که پیش از آغاز دو بازی  فروردین ماه نیز مورد اشاره قرار گرفته بود. 


قطر که با شکست دیروز رویای حضور در جام جهانی را به طور کامل از دست داد با همان شیوه ای وارد این رقابت ها خواهد شد که اکنون مورد انتقاد مفسران این کشور است. آنها تنها به میزبانی و مخارج سنگین شان در فوتبال بلیت جام جهانی را به دست  خواهند آورد، بلیتی که هرگز  ارزش یک صعود خاطره انگیز به جام جهانی را ندارد.

 

 

دیدگاه‌ها