کد خبر : 1405290 | 10 فروردين 1396 ساعت 11:43 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

دعوت FIVB از شاهمیری برای قضاوت در لیگ جهانی

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با ارسال دعوت نامه‌ای از محمد شاهمیری برای قضاوت در لیگ جهانی ۲۰۱۷ در کشورهای روسیه و آرژانتین دعوت کرد.

دعوت FIVB از شاهمیری برای قضاوت در لیگ جهانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 با حضور 12 تیم صربستان، برزیل، فرنسه، ایتالیا، لهستان، آمریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه‌های متفاوت و در سه هفته برگزار می‌شود.

 

فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای از محمد شاهمیری داوری بین‌المللی والیبال کشورمان برای حضور در لیگ جهانی دعوت کرد که شاهمیری در هفته نخست در روسیه و در هفته سوم دور مقدماتی در آرژانتین قضاوت خواهد داشت.

 

در هفته نخست (دوم تا چهارم ژوئن) و در گروه C تیم‌های فرانسه، روسیه، بلغارستان و آرژانتین در شهر سورکات روسیه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

همچنین در هفته سوم (16 تا 18 ژوئن) و در گروه I تیم‌های صربستان، برزیل، بلغارستان و آرژانتین در شهر کوردوبا آرژانتین به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

شاهمیری تنها داور ایرانی با درجه FIVB در فدراسیون جهانی است. وی سابقه قضاوت در بازی‌های المپیک، قهرمانی جهان، لیگ جهانی و … در پرونده کاری خود دارد.

 

دیدگاه‌ها