کد خبر : 1405310 | 10 فروردين 1396 ساعت 13:29 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از کسب امتیاز در پنج بازی پیاپی

قمی ها همچنان به دنبال نباختن

شاگردان صمد مرفاوی در اولین بازی خود در سال جدید باید در مشهد به میدان بروند، آنها که در دور برگشت رقابت های لیگ توانستند نتایج خوبی از خود به جا بگذارند در این دیدار نیز به دنبال توقف حریف خود هستند. ​​​​​​​

قمی ها همچنان به دنبال نباختن

به گزارش "ورزش سه"، صبای قم یکی از موفق ترین تیم های دور برگشت رقابت های لیگ برتر نام دارد، تیمی که در پنج دیدار پیاپی توانسته از حریفان خود امتیاز بگیرد و با کامیابی زمین را ترک کند، شاگردان مرفاوی که آخرین بار در دیدار هفته نوزدهم و برابر پرسپولیس شکست خورده اند، در پنج بازی اخیر توانسته اند به دو پیروزی و سه تساوی دست پیدا کنند.

 

صبایی ها در ابتدا به دو پیروزی پیاپی با نتایج یک بر صفر و دو بر یک برابر ذوب آهن و سیاه جامگان دست پیدا کردند و پس از آن نیز سه تساوی بدون گل برابر تیم های صبا، فولاد و گسترش دست پیدا کردند، نکته جالب در رابطه با یاران مرفاوی اینکه آنها به سختی گل می خورند و در هشت بازی اخیر موفق شدند در شش بازی دروازه خود را بسته نگه دارند. 

 

اکنون در بازی هفته بیست و پنجم قمی ها باید در مشهد به میدان بروند، آنها باید در این دیدار به مصاف پدیده ای بروند که این روزها در بهترین شرایط خود قرار دارد و توانسته در سه بازی اخیر با پیروزی میدان را ترک کند.

دیدگاه‌ها