کد خبر : 1405314 | 10 فروردين 1396 ساعت 13:38 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شش هفته پیروز نشدن

آمادگی اصفهانی‌ها برای ذوب بحران

سبزقباهای اصفهانی پس از درخشش در بازی های میانی لیگ این روزها اوضاع مناسبی ندارند، آنها که یک بار توانستند در لیگ شانزدهم از بحران فرار کنند پس از ورود به سال جدید به دنبال دبل فرار از بحران هستند. ​​​​​​​

آمادگی اصفهانی‌ها برای ذوب بحران

به گزارش "ورزش سه"، پس از فعل و انفعالاتی که در نیمه نیم فصل اول روی نیمکت ذوب آهنی ها اتفاق افتاد، این تیم توانست بحران ابتدای فصل را پشت سر بگذارد و با پیروزی برابر سپاهانی ها در دربی اصفهان موفقیت های خود را استارت بزند. 

 

اما پس از هفته کامیابی در دیدارهای میانی لیگ شانزدهم، شاگردان مجتبی حسینی یک بار دیگر به اوضاع نابسامان ابتدای فصل دچار شدند، آنها که آخرین بار در دیدار هفته هجدهم برابر فولادی ها توانستند به برتری برسند در شش دیدار اخیر دو تساوی و چهار شکست را پذیرا شدند اختلاف امتیاز خوب خود را با دیگر رقبا از دست رفته ببینند. ذوبی ها وضعیت مشابهی را نیز در لیگ قهرمانان آسیا تجربه کردند و پس از شکست در دربی اصفهان و تساوی برابر نفتی ها، تمام توان خود را روی باقی دیدارهای لیگ گذاشته اند تا بتوانند یک بار دیگر در لیگ شانزدهم از بحران فرار کنند.

 

شاگردان حسینی در دیدار هفته بیست و پنجم باید در اهواز مقابل استقلال خوزستان قرار بگیرند تیمی که در روزهای پایانی سال موفق شده نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها