کد خبر : 1405327 | 10 فروردين 1396 ساعت 14:10 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

خودروسازان کاری با تساوی ندارند

استارت پیکان برای سبقت از ماشین سواران

پیکانی ها که خاطره خوشی از آخرین دیدارهای خود در سال گذشته ندارند در اولین بازی خود در سال جدید به دنبال این هستند تا نوار باخت های خود را پاره کنند. آنها در این دیدار برابر ماشین سازی قرار می گیرند. ​​​​​​​

استارت پیکان برای سبقت از ماشین سواران

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجید جلالی یکی از جالب ترین تیم های لیگ برتری محسوب می شوند، آنها که در اولین بازی دور برگشت برابر گسترشی ها به تساوی رسیدند پس از آن در هشت دیدار انجام داده کاری با تساوی نداشتند و تنها به برد و باخت در بازی های خود فکر می کردند، پیکانی در هشت بازی اخیر به شش شکست و دو پیروزی دست پیدا کردند. آنها که آخرین بار در خانه توانستند با نتیجه عجیب چهار بر سه برابر استقلال خوزستان به پیروزی رسیده بودند در دو دیدار اخیر خود برابر پدیده و صنعت نفت آبادان متحمل شکست شدند و پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات نوروزی در اولین دیدار خود به دنبال پاره کردن نوار ناکامی های خود هستند. 

 

خودروسازان که با نتایج قابل قبول خود در هفته های پایانی نیم فصل اول تا رده پنجم جدول رده بندی نیز بالا آمده بودند هم اکنون با 32 امتیاز در رتبه هشتم جدول جاخوش کردند و در بازی هفته بیست و پنجم نیز با ماشین سازی روبرو خواهند شد، تیمی که برای فرار از بحران انتهای جدول بازی سختی را برای شاگردان جلالی رقم خواهد زد.

دیدگاه‌ها