کد خبر : 1405335 | 10 فروردين 1396 ساعت 14:33 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: صبا را تیم پنجم لیگ برتر می بینیم

سرمربی تیم پدیده می گوید که حریف آنها در دور برگشت لیگ برتر رتبه ی پنجم جدول را دارد و آنها به جایگاه این تیم به این چشم نگاه می کنند.

مهاجری: صبا را تیم پنجم لیگ برتر می بینیم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پدیده در نشست خبری پیش از مسابقه تیم خود برابر صبا ضمن تبریک سال نو درباره مصاف با صبا گفت: به علت بارندگی مجبور شدیم در چمن مصنوعی تمرین کنیم تا خود را آماده نگه داریم چون می خواهیم روند خوبمان را ادامه دهیم و نتیجه مطلوبی کسب کنیم، چرا که دیدارهای مهمی داریم و نتایجمان برای سیاه جامگان مهم است. 


مهاجری درباره استراتژی تیمش در ۶ بازی پایانی فصل و جوانگرایی در تیمش گفت: میلاد کمندانی، عبدالله حسینی و حسین مهربان جوان هایی هستند که مدت هاست از آنها استفاده می کنیم. ما شایسته سالاری را ترجیح می دهیم. جوان اگر قدر خود را بداند به ترکیب می رسد. خوبی بازیکنان جوان این است که انگیزه و انرژی مثبتی به تیم می دهند. البته بازیکنان با تجربه مان هم بسیار خوب هستند. روشنگر و یوسفی در بازی های اخیر خیلی خوب و تاثیرگذار بودند. 


سرمربی پدیده درباره اینکه آیا تعطیلات در روند تیم تاثیر گذار هست هم گفت: بله قطعا. بعد از تعطیلی لیگ و تعطیلی عید نوروز مجبور شدیم ۵ روز تمرینات را تعطیل کنیم. البته نگرانی مان کمتر است چون همه تیم ها تعطیل بودند. ما پیش از تعطیلات شرایط بازیکنان را سنجیدیم، وزنشان کردیم و خدا را شکر بازیکنانمان بعد از بازگشت از تعطیلات شرایطشان را حفظ کردند.


وی درباره مصدوم و محرومان احتمالی تیمش اینگونه توضیح داد: مصدوم ما عبدالله حسینی است که از بازی بعدی او را در اختیار داریم. مرادمند هم به بازی می رسد و خدا را شکر دستمان برای تغییرات باز است. تقریبا همه نفراتمان را در اختیار داریم.


مهاجری درباره وضعیت کفشگری هم اظهار داشت: نمی دانم او کجاست. کفشگری نتوانست به خاطر مصدومیت و مسائلی که داشت به ما کمک کند و او در اختیار باشگاه است.


مهاجری درباره شرایط صبا در نیم فصل دوم و اینکه آنها در سه بازی گذشته گلی دریافت نکرده اند هم گفت: صبا نیم فصل دوم از نطر امتیازگیری پنجم است و ما کار راحتی مقابل آنها نداریم. نگاهمان به صبا این است که رقیبمان تیم پنجم لیگ است. آنها دور برگشت بردهای خوبی کسب کرده اند و کاملا تیم متفاوتی شده اند بخصوص در حفظ دروازه و خط دفاعی.

دیدگاه‌ها