کد خبر : 1406123 | 14 فروردين 1396 ساعت 16:10 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

مورینیو: ممکن است در لیگ از تیم دوم استفاده کنم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد در مصاحبه جدید خود فاش ساخت که به یک شرط لیگ برتر را فدای قهرمانی در لیگ اروپا خواهد کرد.

مورینیو: ممکن است در لیگ از تیم دوم استفاده کنم

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد با تساوی خانگی دو روز پیش برابر وست برومویچ، شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را تا حدودی کاهش داد؛ اما هنوز این امکان وجود دارد که شیاطین سرخ با کسب حداکثر امتیازات از بازی های باقیمانده، بین 4 تیم برتر قرار بگیرند.

در سوی دیگر اما شیاطین سرخ شانس خوبی برای رسیدن به فینال لیگ اروپا دارند. آنها در یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم نه چندان قدرتمند اندلخت بروند.

 

 

1190143

   

 

مورینیو در همین رابطه گفت:« فعلا تنها به این فکر می کنم که تیمی در بازی مقابل اورتون به زمین بفرستم که بتواند برنده شود، دقیقا با همان ذهنیت دیدار با وست برومویچ به زمین می رویم، تلاش برای گل زدن و پیروز شدن. بعد از آن بازی مقابل ساندرلند را پیش رو داریم، در آن بازی هم من تیمم را با همین ذهنیت به زمین می فرستم.

سپس بازی لیگ اروپا مقابل اندرلخت فرا می رسد. بعد از آن را نمی دانم، شاید در لیگ برتر تیمی را به زمین بفرستم که از بازیکنانم برای لیگ اروپا محافظت کنم. البته تنها به شرطی این کار را می کنم که در بازی های آینده اتفاقاتی رقم بخورد که از نظر ریاضی کسب سهمیه در لیگ برتر برایمان غیرممکن باشد. تا آن زمان تلاش می کنیم به همین روند ادامه دهیم، مگر آن که دیگر شانسی نداشته باشیم.

این هفته کار راحتی داریم، دغدغه ای برای لیگ اروپا نداریم و تمرکزمان روی بازی های لیگ است، ابتدا به مصاف اورتون می رویم و سپس با ساندرلند بازی داریم. از این منظر کارمان سخت نیست، ولی هفته آینده باید به لیگ اروپا هم فکر کنیم.»

 

دیدگاه‌ها