کد خبر : 1406433 | 16 فروردين 1396 ساعت 09:27 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - سویا

دو تیم بارسلونا و سویا، امشب در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا - سویا

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار هفته لالیگا که نقش مهمی در تعیین قهرمان فصل ایفا خواهد کرد، امشب در کاتالونیا برگزار خواهد شد. دو تیم دوم و چهارم لالیگا در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر چند اختلافشان با توجه به نتایج ضعیف اخیر سویا به 8 امتیاز رسیده ولی هر دو انگیزه های ویژه ای برای پیروزی در این بازی دارند. سویا در 5 بازی اخیرش نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده و 3 تساوی، 1 شکست و 1 پیروزی نتیجه تلاش آنها بوده است.

 

همین باعث شده تا عملا آنها از کورس قهرمانی خارج شوند و به رده چهارم سقوط کنند. هر چند که تقریبا می‌توان سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده آنها را قطعی دانست ولی با توجه به یک بازی کمتر نسبت به اتلتیکو، در صورت کسب 3 امتیاز آنها بار دیگر به رده سوم بازخواهند گشت و حتی می‌توانند به نایب قهرمانی هم فکر کنند.

 

1190706

 

 

 

بارسا در نوکمپ به اوج بازگشته و حریفان را یکی پس از دیگری شکست می‌دهد. آنها در 4 بازی اخیرشان در خانه پیروز شده اند و حداقل 4 گل به ثمر رسانده اند و همچنین نمایش بسیار خوبی نیز داشته اند. خبر خوب برای آنها، بازگشت مسی پس از گذراندن محرومیت یک جلسه ای است. همچنین پیکه که به دلایل تاکتیکی نیمکت نشین شده بود، احتمالا به ترکیب تیم بازخواهد گشت ولی رافینیا به خاطر شدت مصدومیتش، مدتی از میادین به دور است.

 

با بازگشت مسی به مثلث هجومی بارسا، کار سویا در این دیدار خارج از خانه بسیار دشوار خواهد بود. با این حال سانپائولی نیز دو بازیکن کلیدی اش را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. عادل رامی و گابریل مرکادو قادر به همراهی تیمشان نیستند که این موضوع ضربه سختی به سویا خواهد زد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1190707

دیدگاه‌ها