کد خبر : 1406648 | 16 فروردين 1396 ساعت 22:52 | 54.2K بازدید | 0 دیدگاه

با سوپرگل سوارز و دو گل از مسی

بارسا 3-0 سویا: برد با جادوی MSN

بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-0 سویا را شکست بدهد و به طور موقت به صدر جدول لالیگا صعود کرد.

بارسا 3-0 سویا: برد با جادوی MSN

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان لوئیس انریکه کاملا برتر از حریف بودند و با زدن سه گل در همان نیمه اول، توانستند به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنند. 

 

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقیقه 5 به گل برسد اما شوت تماشایی لیونل مسی به تیر افقی دروازه  سرخیو ریکو برخورد کرد.

 

دو دقیقه بعد نوبت نیمار بود که دروازه حریف را به خطر انداخت اما ضربه نه چندان محکم او را ریکو به راحتی مهار کرد. برتری آبی و اناری ها ادامه داشت اما بازیکنان سویا هرطور بود در دقایق ابتدایی اجازه ندادند دروازه شان باز شود.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان میهمان هم چند بار روی دروازه بارسا خطرساز شدند؛ از جمله در دقیقه 16 که استفن انزونزی در موقعیت تک به تک با تراشتگن قرار گرفت اما ضربه او را دروازه بان آلمانی بارسا به کرنر فرستاد.

 

پس از سپری شدن این دقایق بار دیگر بازیکنان بارسا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و پس از چند خطر نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 25، روی نبوغ لوئیس سوارز، به گل رسیدند.

 

روی یک ارسال به محوطه جریمه سویا و دفع ناقص کلمنت لانگله، توپ در حالی که مقابل سوارز قرار گرفت که او پشت به دروازه بود اما با یک ضربه برگردان تماشایی، گل اول را به ثمر رساند.

 

 

1190850

 

 

سویا هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 28 گل دوم را دریافت کرد. این بار نیمار بود که پایه گذار گل شد و بعد از یک نفوذ عالی، توپ را به پشت محوطه شش قدم فرستاد و مسی با ضربه ای دقیق، ریکو را مغلوب کرد.

 

بعد از این گل هم فشار حملات بارسا کم نشد و این تیم در دقیقه 33 به گل سوم رسید. روی یک ضربه کرنر، توپ بعد از چند رفت و برگشت به مسی رسید و او هم با یک شوت غافلگیر کننده، توپ را از زاویه ای بسته وارد دروازه کرد.

 

 

1190849

 

 

زدن گل سوم هم باعث نشد تا عطش بازیکنان بارسا برای رسیدن به گل کم شود و آنها به حملات شان ادامه دادند و می توانستند باز هم به گل برسند اما در دقایق پایانی توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 3-0 شاگردان انریکه به پایان رسید.

 

نیمه دوم هم با حملات بارسا آغاز شد و چیزی نمانده بود که روی اشتباه ریکو، بارسا در دقیقه 52 به گل چهارم برسد اما ضربه مسی راهی به چهارچوب دروازه سویا پیدا نکرد.

 

پس از سپری شدن این دقایق بازیکنان میهمان ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما ضربات کم دقت بازیکنان این تیم نتوانست قفل دروازه تراشتگن را باز کند.

 

در دقیقه 68 اینیستا روی پاس مسی می توانست اختلاف را به 4 گل افزایش بدهد اما تلاش کاپیتان بارسا برای رسیدن به توپ بی نتیجه بود و این موقعیت خوب از دست رفت.

 

در ادامه علی رغم تلاش بازیکنان سویا، باز هم این تیم میزبان بود که موقعیت های گلزنی بسیار بهتری ایجاد کرد اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 3-0 بارسا به پایان رسید.    

دیدگاه‌ها