کد خبر : 1407303 | 19 فروردين 1396 ساعت 16:41 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

باتیستا: از فراز عذرخواهی کردم، او مرا دوست دارد

واکنش هافبک برزیلی گسترش به حرف‌های کمالوند

هافبک برزیلی تیم گسترش فولاد اعلام کرد دلخوری از فراز کمالوند ندارد و به او حق می‌دهد بابت نبردن بازی با استقلال ناراحت باشد.

واکنش هافبک برزیلی گسترش به حرف‌های کمالوند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی گسترش فولاد و استقلال که به تساوی یک بر یک انجامید،‌فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد به انتقاد شدید از مگنو باتیستا و کوروش ملکی دو بازیکن تیمش پرداخت. او درباره مگنو باتیستا اعتقاد داشت این بازیکن برزیلی بیش از حد جلو رفته و توپ را لو داده و همان توپ به گل استقلال تبدیل شده است. کمالوند اعلام کرد مگنو تصور کرده به رئال مادرید گل زده‌اند و تحت تاثیر جو قرار گرفته است.


با این وجود باتیستا به سرمربی خود حق می‌دهد و امیدوار است در آینده این اشتباه را جبران کند.


مگنو باتیستا در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره تساوی تیمش مقابل استقلال، حاشیه های این بازی، صحبت های کمالوند، آینده گسترش فولاد و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


ناراحتم که چرا استقلال را نبردیم
بازی خیلی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم؛ ما بسیار بهتر از استقلال بازی کردیم و موقعیت های گل زیادی داشتیم. استقلال در این بازی شانسی برای بردن نداشت و تیم ما مستحق پیروزی بود. به همین خاطر ناراحت هستیم که چرا نتوانستیم پیروز شویم.


همیشه نمی‌شود پیروز شد
طبیعت فوتبال اینطور است که همیشه نمی‌شود پیروز شد اما ما شایسته برد مقابل استقلال بودیم. در خیلی از مسابقات همینطور از حریفان پیش افتادیم و گل تساوی را خوردیم. این برای ما خوب نیست. الان باید جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی داشته باشیم.


فراز حق داشت از من عصبانی شود
من کاملا متوجه منظور فراز کمالوند شدم؛ او اعتقاد داشت که من چون تنها هافبک وسط گسترش فولاد هستم نباید تا نزدیکی نقطه کرنر جلو می‌رفتم. وقتی این اتفاق افتاد، جای من خالی بود و استقلال از همان ناحیه به ما گل زد. کمالوند کاملا درست می‌گوید و حق دارد از من عصبانی شود. البته کمالوند بعد از بازی ناراحت بود و آن حرف ها را زد. خودم هم بابت آن اشتباه ناراحت هستم. 


از کمالوند عذرخواهی کردم، او مرا دوست دارد
بعد از بازی با فراز کمالوند صحبت کردم. من هیچ مشکلی با او ندارم؛ او هم مرا دوست دارد و ناراحتی‌اش را نیز درک می‌کنم. من حتی بابت اشتباهم از کمالوند عذرخواهی کردم و الان هم مساله خاصی نیست. از این پس سعی می‌کنم بیشتر به وظایفم توجه کنم و اشتباه قبلی در بازی با استقلال جبران شود.


بازی سختی با سپاهان داریم
بازی دشواری با سپاهان داریم؛ سپاهان تیم قدرتمندی است که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی گرفته است. ما همچنان برای صعود در جدول تلاش می‌کنیم و امیدوارم 3 امتیاز را بگیریم و با امتیاز خوب به تبریز برگردیم.


دوست دارم در ایران بمانم
من گسترش فولاد و مردم تبریز را دوست دارم. علاقه‌مند هستم که باز هم در گسترش فولاد بمانم و در ایران به فوتبالم ادامه دهم اما نمی‌دانم تا پایان فصل چه شرایطی پیش می‌آید. بهتر است این 4 بازی هم بگذرد و بعددرباره آینده صحبت کنیم.

دیدگاه‌ها