کد خبر : 1407304 | 19 فروردين 1396 ساعت 16:42 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلانتری: هیچ تیمی جلودار سایپا نیست

ایوب کلانتری بازیکن تیم فوتبال سایپا می‌گوید هر زمان تیم کاملی بودند بهترین بازی‌شان را مقابل حریفان به نمایش گذاشتند و بهترین نتیجه را کسب کرده‌اند.

کلانتری: هیچ تیمی جلودار سایپا نیست

به گزارش "ورزش سه"، کلانتری درباره پیروزی در دربی تهرانی‌ها می‌گوید: نمی‌شود به آن صورت اسمش را دربی گذاشت، باوجود آنکه استرس این بازی زیاد بود موقعیت آنچنانی‌ای به نفت ندادیم و توانستیم در این بازی پیروز شویم. 


سیاه‌جامگان و صبا با پیروزی مقابل حریفانشان توانستند فاصله امتیازی‌شان را با سایپا کم کنند. هافبک سایپا در این‌باره می‌گوید: سایپا با پیروزی مقابل نفت توانست فاصله خود را با حریفان افزایش دهد اگرچه بازی به بازی باید این امتیازات را بهبود ببخشد و اجازه نزدیک شدن به سایر رقبای پایین جدولی را ندهد.  


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با سه کارته شدن امید خالدی کار برای سایپا در مسابقه با استقلال سخت نخواهد شد گفت: متاسفانه با دیدار مقابل استقلال‌خوزستان 3 هفته‌ای است که سایپا با کمبود بازیکن مواجه است؛ هفته گذشته من نبودم، این هفته عزت پورقاز محروم بود و هفته آینده امید خالدی. معتقدم اگر سایپا تیم کاملش را داشته باشد هیچ تیمی جلودارش نخواهد بود. 


او در خصوص دیدار با استقلال‌خوزستان در اهواز خاطرنشان کرد: هفته‌های پایانی لیگ‌برتر است و همه بازی‌ها سخت؛ ما باید برای کسب رتبه مناسب در جدول از سد خوزستانی‌ها هم گذر کنیم که مطمئنا با تلاش و همت بچه‌ها به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.


کلانتری در خصوص آنکه استقلال‌خوزستان در هفته پیش رو در بازی‌های آسیایی رقابت دارد و فکر نمی‌کند این بازی روی عملکردشان تاثیرگذار خواهد شد افزود: تیمی که در حد آسیایی بازی می‌کند قطعا نحوه ریکاوری‌اش با سایر تیم‌ها فرق می‌کند و همیشه سرحال و خوب کار می‌کند. البته نباید فراموش کرد که بازی آنها بیرون از خانه است و این رفت‌وبرگشت روی عملکرد آنها در بازی با ما تاثیرگذار خواهد و آنها با بدن‌های خسته مقابل ما حاضر خواهند شد.

دیدگاه‌ها