کد خبر : 1407311 | 19 فروردين 1396 ساعت 16:53 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت‌های مدیرعامل سایپا درباره آینده فرکی و ترابی

مدیرعامل سایپا راضی از نتیجه این هفته نارنجی‌پوشان، از شرایط انتقال قریب الوقوع مهدی ترابی خبر می‌دهد.

صحبت‌های مدیرعامل سایپا درباره آینده فرکی و ترابی

به گزارش "ورزش سه"، سایپا موفق شد روز گذشته نفت تهران را شکست دهد تا شرایط این تیم برای بقا در لیگ شانزدهم بهتر از گذشته شود. رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه در خصوص عملکرد نارنجی پوشان گفت: از نظر مالی سایپا در شرایط خوبی به سر می‌برد و توانسته‌ایم تاکنون اوضاع را کنترل کنیم. تعامل خوبی با بازیکنان داشته‌ایم اما شرایط تیم در جدول اصلا ایده‌آل نبوده اما امیدواریم با هماهنگی‌هایی که شده و بهبود یافتن آسیب‌دیدگان تیم به شرایط دلخواه بازگردیم. 


وی در خصوص برنامه این باشگاه برای فصل آینده گفت: ما منتظر نتیجه چهار بازی باقی مانده لیگ هستیم تا براساس نتیجه‌ای که به دست می‌آید برای فصل جدید برنامه ریزی کنیم. 


مدیرعامل سایپا در خصوص اینکه آیا در فصل آینده نیز با حسین فرکی به کار ادامه خواهند داد یا خیر گفت: بعد از پایان لیگ در جلسه‌ای که با آقای فرکی خواهم داشت در خصوص حضور یا عدم حضور ایشان مذاکره خواهیم کرد. ما باید نقطه نظرات و شرایط ایشان و نظرات هیئت مدیره برای فصل آینده را بررسی کنیم و به توافقات لازم برسیم اما فعلا در این مورد نمی‌توان صحبت کرد.


وی ادامه داد: آقای فرکی تا آنجا که ممکن بود به تیم کمک کردند و هرچه در توان داشتند برای تیم انجام دادند. حسین فرکی شخصیت قابل اعتماد و با اخلاقی هستند و امتیازاتی دارند که کمتر مربی آن‌ها را دارا است. برخی اتفاقات در تیم از کنترل ایشان خارج بود و نمی‌شود عدم نتیجه را به گردن شخص انداخت. ما ترابی را مدت 4 ماه در تیم نداشتیم و بازیکنان تاثیر گذارمان را هم 3 هفته در اختیار نداشتیم و چند بازی هم ناخودآگاه داوری بر علیه تیم ما بود و نتیجه بازی را برعلیه ما کرد. به این ترتیب آقای فرکی در هیچ کدام از این اتفاقات نمی‌توانست تاثیری بگذارد و نتیجه را تغییر بدهد. با تمام این اوصاف سرمربی تیم دست هیئت مدیره را بازگذاشته بود و حتی یک بار استعفا هم داد اما ما ایشان را مقصر نمی‌دانستیم و هیئت مدیره هم نمی‌خواست که ما دست به تغییر بزنیم.


ستاره ملی‌پوش سایپا بخش دیگری از صحبت‌های درویش با خبرنگار ما بود که او در خصوص آینده مهدی ترابی در جمع نارنجی‌پوشان گفت: مهدی ترابی در اوایل فصل درخواست‌هایی را داشت اما ما به این دلیل که ایشان بازیکن شاخص و بی‌بدیلی است و پیشنهادات در شأن این بازیکن و لیگ ایران نبود. ما باید جایی را برای ترابی در نظر بگیریم که هم در شأن ایشان و هم لیگ برتر ایران باشد و هنوز چنین تیمی پیشنهاد نداده است.

دیدگاه‌ها