کد خبر : 1407365 | 19 فروردين 1396 ساعت 19:23 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

استوک 1 - 2 لیورپول؛ بازگشت با درخشش برزیلی ها

لیورپول موفق شد با بازگشتی فوق العاده و با نتیجه 1-2، استوک سیتی را در خانه حریف مغلوب کند.

استوک 1 - 2 لیورپول؛ بازگشت با درخشش برزیلی ها

 

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای حفظ رتبه سوم و تثبیت جایگاه حفظ سهمیه قهرمانان باید از سد استوک سیتی رده دوازدهمی در خانه حریف می گذشت.

 

بازی با برتری استوک سیتی آغاز شد و این تیم در همان دقایق ابتدایی چند بار دروازه لیورپول را تهدید کرد که مهم ترین آن گل آفساید شقیری بود.

 

در ادامه، لیورپول نیز برای خلق موقعیت تلاش کرد و می توانست در دقیقه 18 توسط اوریگی به گل برسد اما نفوذ او از جناح چپ و ضربه نهایی به جایی نرسید.

 

در اواسط نیمه اول، جریان بازی بسیار آرام دنبال شد و در تیم نتوانستند تهدید خاصی روی دروازه هم ایجاد کنند. در دقیقه 32 و با اشتباه لوورن، آرناتویچ صاحب موقعیت شد اما ضربه او ره به جایی نبرد.

 

لحظاتی بعد و با ارسال از کرنر، استوک صاحب موقعیت شد اما دفع توپ مینیوله به غائله خاتمه داد. اما در ادامه و در لحظات پایانی نیمه اول، استوک سیتی موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

 

 

1191578

 

 

نفوذ فوق العاده شقیری از جناح راست و ارسال او به محوطه، با ضربه سر دقیق جاناتان والترز، در حالیکه هیچ کس او را مهار نکرده بود، همراه شد تا دروازه لیورپول در دقیقه 44 باز شود و نیمه اول با برتری 0-1 استوک به پایان برسد.

 

 

1191580

 

 

در نیمه دوم، استوک باز هم بازی را بهتر آغاز کرد و بهترین موقعیت را برای زدن گل دوم در دقیقه 51 از دست داد.

 

روی یک رفت و برگشت و با اشتباه عجیب مدافعان لیورپول، چارلی آدام در شش قدم با دروازه لیورپول تک به تک شد اما ضربه محکم او با واکنش خیره کننده مینیوله همراه بود تا آه از نهاد هواداران استوک بلند شود.

 

در دقیقه 54، اوریگی موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه مواج او از کنار دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد، کوتینیو از زاویه ای بسته اقدام به ضربه زدن کرد که گرانت توپ را دور کرد.

 

در دقیقه 58، این بار کوتینیو شانس خود را از پشت محوطه امتحان کرد که گرانت باز هم واکنش خوبی نشان داد تا حملات پردامنه مرسی سایدی ها بی نتیجه باشد.

 

در دقیقه 60، با ارسال کرنر از جناح راست لوورن در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه سر او به دیرک دروازه استوک برخورد کرد. لیورپول در این دقایق چند بار تا آستانه باز کردن دروازه استوک پیش رفت که با بدشانسی این اتفاق رخ نداد.

 

حملات لیورپول بالاخره جواب داد و این تیم در دقیقه 70 توسط کوتینیو به گل رسید. روی یک توپ برگشتی، ستاره برزیلی موفق شد از درون محوطه با یک ضربه سرضرب گل تساوی را به ثمر رساند.

 

 

1191575

 

 

یک دقیقه بعد، لیورپول گل دوم را نیز به ثمر رساند. با پاس وینالدوم، فیرمینو نیز با شوتی دیدنی موفق به گلزنی شد تا شاگردان کلوپ طی دو دقیقه جریان بازی را به سود خود کنند.

 

 

1191574

 

1191577

 

در دقیقه 74، استوک بهترین فرصت را برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه آرناتویچ با واکنش خیره کننده مینیوله همراه بود. دقایقی بعد، شقیری با فشار فیرمینو نقش بر زمین شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا لیورپول با نتیجه 1-2 استوک را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها