کد خبر : 1407620 | 20 فروردين 1396 ساعت 19:10 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: برای امتیاز گرفتن به قطر آمده‌ایم

پورموسوی امیدوار است تیمش در بازی فردا با امتیاز از زمین خارج بشود و دست پر به اهواز بازگردد.

پورموسوی: برای امتیاز گرفتن به قطر آمده‌ایم

به گزارش"ورزش سه"، استقلال خوزستان فردا و از ساعت 20 به وقت ایران در ورزشگاه لخویا به مصاف این تیم خواهد رفت.


سید سیروس پورموسوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا از باشگاه لخویا بابت مهمان نوازی تشکر می کنم، قهرمانی این تیم در لیگ ستارگان قطر را تبریک می گویم.مطمئنا فردا یکی از حساس ترین و مهم ترین بازی ها در این گروه بین ما و لخویا برگزار می شود. تلاش کردیم بازیکنان خود را برای این بازی مهم و بزرگ آماده بکنیم، امیدوار هستیم در بازی جوانمردانه و تماشاگر پسند از میدان خارج بشویم.

 

سرمربی تیم استقلال خوزستان در ادامه افزود: مطمئنا تیم لخویا تیم قدرتمندی در بازی رفت بود، گل زودهنگام زدیم و بعد از آن تمرکز خودمان را از دست دادیم و گل خوردیم، موقعیت های ما در نیمه دوم با کم دقتی به هدر رفت، فردا روزی است که می خواهیم آن موقعیت های از دست رفته را جبران کنیم، هربازی شرایط خاص خودش را دارد.


پورموسوی همچنین ادامه داد: اینکه سه روز زودتر به قطر آمده ایم صد در صد به ما کمک می کند، تیم ما جوان است و نیاز دارد که زودتر به شهرهای خارج از کشور برویم تا زودتر بچه ها به شرایط آسیایی عادت بکنند، با توجه به حساسیت مسابقات قصد داریم تمام تمرکز بازیکنان ما روی بازی باشد.


سرمربی استقلال خوزستان درباره غیبت یوسف العربی نیز گفت: یوسف العربی بازیکن بسیار خوبی است و فکر نمی کنم نبود یک بازیکن روی عملکرد کل تیم تاثیر بگذارد، ما هم فردا علی اصغر عاشوری و پیمان شیرزادی دو بازیکن بسیار خوبمان را به همراه نداریم.


وی در ادامه افزود: تیم لخویا برای ما بسیار قابل احترام است و ما تلاش می کنم با امتیاز از زمین خارج شویم، نمی خواهیم در قطر شکست بخوریم.

دیدگاه‌ها