کد خبر : 1407968 | 22 فروردين 1396 ساعت 11:10 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان منصوریان به دنبال صعود بی دردسر

ترکیب احتمالی استقلال برابر لوکوموتیو

سرمربی استقلال امروز بازیکنانی را به زمین می فرستد که بتوانند با کسب سومین پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا، صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها را تا حد زیادی قطعی کنند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر لوکوموتیو

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی استقلال قصد دارد مثل بازی های گذشته از سیستم پایه 1-3-2-4 تیمش را به زمین بفرستد و امید نورافکن بعد از پشت سرگذاشتن دوران محرومیت انضباطی خود امروز زوج امید ابراهیمی را در پست هافبک دفاعی تشکیل می دهد.


اما از طرف دیگر لئاندرو پادوانی که به دلیل سرماخوردگی بازی با فولاد و گسترش را از دست داده بود، به احتمال فراوان امروز در پست دفاع وسط زوج رابسون را تشکیل می دهد. اگر اتفاق خاصی نیفتد امروز وریا غفوری و میلاد زکی پور دو مدافع راست و چپ آبی ها خواهند بود.


اما معمای اصلی در پست هافبک های هجومی این تیم است، جایی که علیرضا منصوریان تعداد زیادی بازیکن آماده دارد و هنوز کسی نمی داند از بین این تعداد بازیکن آماده چه کسی در ترکیب اصلی قرار می گیرد.


اگر بخواهیم به بازی های گذشته استقلال استناد کنیم امروز فرشید اسماعیلی در پست هافبک پشت مهاجم بازی می کند، علی قربانی به عنوان وینگر چپ به خط حمله اضافه می شود و بهنام برزای هم با قدرت دوندگی بالای خود تلاش می کند پرس را از جلوی زمین حریف آغاز کند تا کاوه رضایی به عنوان تک مهاجم این تیم صاحب بیشترین موقعیت گلزنی شود.


ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیراست:


مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، علی قربانی و کاوه رضایی

دیدگاه‌ها