کد خبر : 1408067 | 22 فروردين 1396 ساعت 18:34 | 67.7K بازدید | 0 دیدگاه

در دقایق آخر بدشانس بودیم

منصوریان: از مورینیو الگو برداری نمی کنم

سرمربی استقلال می گوید که با وجود مقایسه او با مورینیو او سبک کاری و رفتارهای سیمئونه و گواردیولا را بیشتر دوست دارد.

منصوریان: از مورینیو الگو برداری نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با لوکوموتیو درباره موضوعات مختلفی حرف زد که مشروح آن در ادامه می آید:

 


در ابتدای بازی سورپرایز شدیم
در نیمه اول سورپرایز شدیم و حریف ما خیلی خوب بازی کرد و به گل رسیدند. می دانستیم باید گل دوم را دریافت نکنیم زیرا حریف ما تیم منسجمی بود. در نیمه دوم تیم ما به بازی برگشت و به لحاظ بدنی بسیار خوب بودیم. به اواخر بازی که نزدیک می شدیم تیم حریف افت می کرد. تعویض های ما خیلی خوب کار کردند و می توانستیم بازی را ببریم. یک ضربه سر از روی خط برگشت و بعد از گل مساوی نیز یک توپ به تیرک زدیم و می توانستیم برنده بازی را ترک کنیم. البته قبل از گل مساوی لوکوموتیو نیز شانس هایی برای گلزنی داشت. در کل از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و بازیکنان ما به لحاظ بدنی و انضباطی خوب ظاهر شدند.

 


گروه سختی داریم
هنوز شرایط گروه ما مشخص نشده و یکی از سخت ترین گروه ها را داریم. هر چهار تیم گروه شانس دارند و در گروهی قرار داریم که در هفته آخر تکلیف تیم ها مشخص می شود. با اینکه در دو بازی رفت و برگشت برابر لوکوموتیو نباختیم اما فکر می کنم این تیم شانس زیادی برای صعود دارد. ما نیز باید خیلی مواظب باشیم و حتما باید در دو بازی آینده با نظم ظاهر شویم. فاصله امتیازات بسیار کم است و نتایج نشان می دهد تا هفته ی آخر باید صبر کنیم.

 


روی ضربات ایستگاهی بد شانس بودیم
تمرینات و آنالیز خوبی داشتیم و می دانستیم که این تیم برابر التعاون روی ضربه کرنر گل خورد و برابر ما نیز در تهران روی کرنر گل خورده بودند. در این بازی هم بد شانس بودیم و هم خوش شانس. توپی که لحظات آخر به تیرک خورد بدشانسی ما را نشان می دهد. می دانستیم لوکوموتیو نباید به گل دوم برسد زیرا ما توان زدن یک گل به آنها را داشتیم. روی ضربات ایستگاهی خوش شانس نبودیم و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

 


از مورینیو الگو برداری نمی کنم
از مورینیو الگو برداری نمی کنم اما تیم من 12 بازیکن جوان دارد و برای همین باید لب خط به آنها انرژی بدهم. بعضی از بازیکنان من برای اولین بار حضور در آسیا را تجربه می کنند و به همین دلیل تلاش می کنم کنار خط به آنها انرژی مثبت بدهم. ولی در سبک مربی گری از دیگو سیمئونه و پپ گواردیولا را می پسندم.

 


برخی دقایق خوش شانس و برخی دقایق بد شانس بودیم
نمی توانم بگویم که ما دو امتیاز از دست دادیم یا یک امتیاز به دست آوردیم. در کل فکر می کنم که سوال سختی است زیرا در برخی از دقایق خوش شانس بودیم اما در 15 دقیقه آخر بدشانس بودیم که توپ های ما تبدیل به گل نشد و 3 امتیاز کامل را نگرفتیم.

دیدگاه‌ها