کد خبر : 1408098 | 22 فروردين 1396 ساعت 19:08 | 97.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازی باخت – باخت رضاییان و نورافکن

تیم استقلال اولین تساوی اش را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در برابر لوکوموتیو به دست آورد.

بازی باخت – باخت رضاییان و نورافکن

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال به سختی توانست یک امتیاز از ازبکستان به ارمغان بیاورد تا شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد. آبی ها در روزی که در مرکز میدان پر اشتباه ظاهر شدند با گل دقیقه 87 کاوه رضایی توانستند نتیجه را به تساوی بکشانند. تیم استقلال نیز به مانند پرسپولیس در چهارمین دیدار خود به یک تساوی اکتفا کرد با این تفاوت که آنها شرایط بهتری برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها خواهند داشت.


وجه مشترک سرخابی های پایتخت در دیدار های اخیرشان تنبیهات انضباطی دو ستاره ی این دو تیم یعنی رامین رضاییان و امید نورافکن بوده است. در دیدار روز گذشته ی تیم پرسپولیس، بازیکنان این تیم در طول 90 دقیقه بیش از 50 بار اقدام به سانتر کردند تا غیبت بازیکنی مانند رضاییان بیش از پیش احساس شود، ضمن آنکه کمبود بازیکن روی نیمکت باعث شد تا در دقایق پایانی که قرمزپوشان نیاز به پیروزی داشتند برانکو مجبور شود بازیکنی تدافعی مانند ربیع خواه را به میدان بفرستد. در ترکیب استقلال هم در دو دیدار اخیر غیبت امید نورافکن در زمین حس شد تا دو تساوی حاصل کار آبی ها باشد.


 باید توجه داشت در صورتی که این دو بازیکن می توانستند کنترل بیشتری روی رفتار خود داشته باشند و باعث وقوع حاشیه هایی در اردوی تیمشان نمی شدند، می توانستند کمک حال تیم خود شده و در این دیدارها که نیاز مبرم به حضور این بازیکنان بود مثمر ثمر ظاهر شوند.


عدم دعوت بازیکنانی مانند رحمتی ، عقیلی و خلعتبری به اردوی تیم ملی، اخراج بازیکنانی مانند رضاییان و صادقیان از سوی برانکو و برخوردهای انضباطی منصوریان با خاطیان تیمش در فصل اخیر هشدارهایی بوده که بازیکنان روی کنترل رفتار خود اهتمام بیشتری بورزند تا باعث ضرر خود و تیم های متبوعشان نشوند.

دیدگاه‌ها