کد خبر : 1408124 | 22 فروردين 1396 ساعت 21:32 | 247.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع پرسپولیس درآستانه لژیونر شدن؛

پیشنهاد بلژیکی رضاییان تأیید شد(عکس)

مدافع راست تیم ملی ایران که از پرسپولیس کنار گذاشته شده درآستانه پیوستن به یک تیم بلژیکی است.

پیشنهاد بلژیکی رضاییان تأیید شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان پیش از دومین بازی سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا برابر الوحده امارات به دلیل درگیری با علی علیپور از اردوی این تیم اخراج شد و بعد از آن با عدم اعلام نیاز برانکو ایوانکوویچ، تصمیم گرفت پای میز مذاکره با مسؤولان باشگاه پرسپولیس بنشیند و برای دریافت رضایت‌نامه اقدام کند.


این مدافع ملی پوش دو روز قبل با پرداخت مبلغ توافق شده و همچنین جریمه‌های‌اش به طور رسمی رضایت‌نامه خود را از پرسپولیس دریافت کرد و پیش‌بینی می‌شود به زودی آن را در هیأت فوتبال استان تهران ثبت کند که در صورت انجام این کار قطعا به مدت 6 ماه دیگر نمی‌تواند به پرسپولیس بازگردد و به همین دلیل این بازیکن همانطور که خود گفته علاقه دارد در خارج از کشور به بازی ادامه دهد.


طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر پیوستن رضاییان به باشگاه کلوب بروژ شنیده شد که در واقع حقیقت دارد و احتمال اینکه مدافع سابق پرسپولیس، پیراهن آبی این تیم بلژیکی را بر تن کند، زیاد است.


جدی‌ترین پیشنهاد رضاییان از کلوب بروژ است که به توافقات اولیه نیز با او رسیده‌اند و تنها توافق مالی برای پیوستن این بازیکن مانده که درصورت انجام آن مدافع سابق پرسپولیس راهی لیگ بلژیک می‌شود.

 

با این شرایط احتمالا رضاییان درصورتی که به توافق مالی برسد طی روزهای آینده قراردادش با باشگاه کلوب بروژ  را نهایی می‌کند تا بعد از انتقال ناموفق ابتدای فصل به ریزه اسپور ترکیه، این بار داستان لژیونر شدن‌اش متفاوت و جدی‌تر باشد چراکه برخی رسانه‌های خارجی نیز از وقوع پیوستن او به لیگ بلژیک و کلوب بروژ خبر می‌دهند.

 

1192280

دیدگاه‌ها