کد خبر : 1408255 | 23 فروردين 1396 ساعت 13:26 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار ایران در مقدماتی جام ملت‌ها

استارت موفق بانوان پس از دو سال غیبت

تیم ملی فوتبال بانوان ایران پس از دو سال در یک تورنمنت بین المللی حضور پیدا کرد و علیرغم عدم صعود به مرحله بعد، توانست آغاز موفقی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دو سال اخیر به حالت تعطیل درآمده بود، تیمی که وجود خارجی نداشت و در هیچ دیداری حاضر نمی شد، اما این تیم، پیش از پایان سال 95 مجددا تشکیل شد و پس از تعطیلات نوروز در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا حضور یافت. 

 

ملی پوشان کشورمان در این رقابت ها با تیم های میانمار، ویتنام، سوریه و سنگاپور همگروه شده بود و در نهایت توانست با کسب دو شکست و دو پیروزی در رده سوم جدول رده بندی بایستد، این اتفاق در حالی افتاد که تنها تیم صدرنشین می توانست راهی مرحله بعدی این رقابت ها شود و آن امتیاز نیز نصیب تیم ملی ویتنام شد.

 

1192431

 

ملی پوشان کشورمان که پس از پایان بازی های هیجان انگیز لیگ در این رقابت ها حضور پیدا کرده بودند توانستند 19 بار دروازه حریفان را باز کنند و در طرف مقابل 8 بار نیز دروازه خود را باز شده ببینند، حال این تیم که به خوبی راه افتاد و نیاز به بازی های بیشتری برای تبدیل شدن به قدرت اول آسیا دارد روز پنجشنبه به ایران باز می گردد. 

 

بازیکنان حاضر در تیم ملی نیز فعلا در دیداری به میدان نمی روند تا آغاز بازی های لیگ برتر بانوان، لیگی که شهریور ماه آغازخواهد شد و بازهم دوازده تیم با یکدیگر رقابت خواهند کرد. البته در این میان لیگ دسته اول بانوان برگزار خواهد شد تا دو تیم صعود کننده به لیگ برتر اضافه و جایگزین دو تیم کنار رفته استقلال و آرسن شوند.

دیدگاه‌ها