کد خبر : 1408307 | 23 فروردين 1396 ساعت 16:50 | 47.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از درخشش برابر بارسا

جدی تر شدن تصمیم رئال برای جذب دیبالا

در تمام ماه های اخیر، صحبت از علاقه رئال و بارسا برای جذب پائولو دیبالا در میان بوده اما هیچکدام از دو تیم قدمی جدی در این راه برنداشته اند.

جدی تر شدن تصمیم رئال برای جذب دیبالا

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا، جواهر آرژانتینی یوونتوس، شب گذشته خود را به فوتبال اروپا ثابت کرد. او دو گل به بارسا زد در حالی که لیونل مسی، در سوی دیگر میدان نتوانست کاری از پیش ببرد.

 

 

1192494

 

 

دیبالا مورد علاقه هر دو تیم رئال و بارسا قرار دارد و طبق ادعای رسانه های ایتالیایی، قرارداد خود را که قرار بود فوریه گذشته تمدید کند، به همین دلیل معلق کرد؛ با این حال هنوز پیشنهادی جدی از سوی دو غول فوتبال اسپانیا به وی نرسیده است.

 

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید که انتهای فصل، نبرد انتخاباتی برای ریاست دوباره باشگاه پیش رو دارد، طبق رسم همیشگی به دنبال جذب یک بازیکن کهکشانی برای رئال است و برای این منظور روی دو گزینه تردید دارد. اولی دیبالا است و دومی ادن هازارد.

 

طبق ادعای مارکا، پرز دیبالا را به هازارد ترجیح می دهد و به خصوص پس از دو گلی که شب گذشته به بارسا زد، تردیدهایش برای جذب این بازیکن از بین رفته است. مشکل اینجاست که دیبالا شب گذشته به خبرنگاران گفت که در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس قرار دارد و اگر چنین شود، شانس رئال برای به خدمت گرفتن این ستاره جوان به صفر خواهد رسید.

باید دید طی روی های آینده پرز قدم های رو به جلو برای جدب دیبالا برخواهد داشت یا اینکه با تمدید قرارداد دیبالا باید برای به خدمت گرفتن هازارد از چلسی تلاش کند.

دیدگاه‌ها