کد خبر : 1408508 | 24 فروردين 1396 ساعت 17:15 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

دایی با ۵ خوزستانی مقابل فولاد

پنج عضو تیم نفت تهران را خوزستانی‌ها تشکیل می‌دهند.

دایی با ۵ خوزستانی مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم نفت تهران و فولاد روز جمعه در حالی به مصاف هم می‌روند که سرخ‌پوشان نفت پنج بازیکن و مربی خوزستانی در ترکیب خود دارند. به همین بهانه نگاهی کرده‌ایم به سوابق خوزستانی‌های نفت:

 


ایمان مبعلی؛ مهندسی از ایذه


هافبک خلاق و بازی ساز اصلی نفت در فصل جاری ۱۲ آبان ۶۱ در ایذه به دنیا آمده است؛ مبعلی سابقه بازی در آکادمی و تیم اصلی فولاد خوزستان، نیروی زمینی تهران، الشباب، الوصل، النصر و شارجه امارات، استقلال تهران و خوزستان و پیکان را داشته و سومین فصل متوالی خود در نفت تهران را سپری می‌کند؛ مبعلی که بعد از عزت‌کرامت و حمدی‌نژاد کاپیتان سوم نفت تهران است، در فصل جاری در ۲۴ بازی لیگ برتر ۳ گل زده و ۸ گل نیز ساخته و بهترین گلساز لیگ برتر است.

 


احمد آل‌نعمه؛ مدافعی از اهواز


مدافع شماره نفت تهران دو هفته قبل از ایمان مبعلی یعنی ۲۸ مهرماه ۶۱ در اهواز چشم به جهان گشوده است. آل‌نعمه که با مبعلی در آکادمی فولاد نیز هم بازی بوده سابقه بازی در استقلال اهواز، فولاد، سپاهان، شاهین بوشهر، تراکتورسازی و پدیده را داشته است. آل‌نعمه پیش از فصل جاری نیز دو فصل در نفت تهران بازی کرده بود. این مدافع تنومند اهوازی در فصل جاری ۱۸ بار برای نفت به میدان رفته است.

 


عیسی آل‌کثیر؛ مهاجمی از دزفول


مهاجم شماره ۹ نفت ۱۸ بهمن ۶۸ در دزفول متولد شده است. آل‌کثیر با درخشش در استقلال اهواز در لیگ ۲ به فوتبال ایران معرفی شد و سپس به پیکان لیگ برتری پیوست. آل‌کثیر پس از پیکان در البدر بندر کنگ و آلومینیوم هرمزگان نیز بازی کرد و با آقای گلی در لیگ یک به نفت تهران پیوست. آل‌کثیر دومین فصل حضور خود در نفت تهران را سپری می‌کند و در فصل جاری 19 بار به میدان رفته و یک بار نیز موفق به گلزنی شده است.

 


عباس بوعذار؛ بازی سازی اهوازی


او متولد ۱۷ تیر ۷۱ در اهواز است. بوعذار سومین فصل حضور خود در این تیم سپری می‌کند و پیش از نفت در استقلال اهواز بازی کرده است. وی که با ضربات خطرناک ایستگاهی شناخته می‌شود در فصل جاری ۱۵ بار به میدان رفته و در بازی رفت نفت تهران مقابل فولاد، تک گل خود در فصل جاری لیگ برتر را به ثمر رسانده است.

 


بهزاد غلام‌پور؛ عقابی از مسجدسلیمان


مربی دروازه‌بان‌های نفت تهران، در دوم دی ماه ۴۵ در مسجدسلیمان دیده به جهان گشوده است. غلام‌پور در دوران بازی خود در پاس تهران، استقلال، سایپا و هما بازی کرده و سابقه ۲۸ بازی ملی را نیز دارد. غلام‌پور در تیم ملی ایران، راه‌آهن، پرسپولیس، صبای قم و نفت تهران دستیار علی دایی بوده است و یک فصل نیز در استقلال تهران دستیار صمد مرفاوی بوده است.

دیدگاه‌ها