کد خبر : 1408681 | 25 فروردين 1396 ساعت 18:51 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

2 امتیاز برای هر دو تیم سوخت؛

نفت 2 - فولاد 2؛ زور قاضی و ساسان به هم نرسید

دیدار دو تیم نفت تهران و فولاد خوزستان با تساوی 2-2 به تساوی رسید، دو گل از محمد قاضی برای نفت و 2 گل از ساسان انصاری برای فولاد کورس آقای گلی را داغ تر کرد.

نفت 2 - فولاد 2؛ زور قاضی و ساسان به هم نرسید

به گزارش"ورزش سه"، دو تیم فولاد خوزستان و نفت تهران در حالی در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که نیمه اول بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید، هر دو گل نیمه اول از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، محمد قاضی برای نفت تهران و ساسان انصاری برای فولاد گلزنی کردند. در نیمه دوم نیز جنگ آقای گلی ادامه داشت، محمد قاضی برای نفت بازهم سانتر از کنار بازیکن تیمش را گل کرد و ساسان انصاری نیز سانتر بختیار را با ضربه سر به تور دروازه چسباند تا بازی بازهم به تساوی کشیده شود و امتیازات بین دو تیم تقسیم بشود.

 

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر، 25 فروردین 1396
ورزشگاه تختی تهران، تعداد تماشاگر:

داوران: محمد حسین زاهدی فر-تورج عیوض محمدی-علی دودانگه-کمیل غلامی

اخطار: میلاد فخرالدینی(24) از نفت تهران - محمد دانشگر (43) از نفت تهران - مجتبی نجاریان (85) از فولاد - محمود مطلق زده (90) از فولاد

 

 

نفت تهران:
میلاد فراهانی، محمد دانشگر، ایگور پراهیچ، میلاد فخرالدینی، وحید حمدی‌نژاد، آندرانیک تیموریان، اکبر صادقی، ایمان مبعلی، آرش رضاوند، سجاد شهباززاده(70 عیسی ال کثیر) و محمد قاضی.
سرمربی: علی دایی

 

فولاد خوزستان:
احسان مرادیان، ایوب والی، محمد اهل شاخه،حمید بوحمدان، سینا مریدی، عبدالله ناصری، سروش سعیدی(78 مجتبی نجاریان)، احمد عبداله زاده،بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات(77 بهرام رشید فرخی) و ساسان انصاری.
سرمربی: نعیم سعداوی

 

بهترین بازیکن:

ساسان انصاری با گرفتن یک پنالتی و به ثمر رساندن آن و همچنین زدن یک گل دیگر به عنوان بهترین بازیکن این بازی معرفی شد، محمد قاضی از نفت نیز در بین بازیکنان تیم دایی شاخص بود.

 

 

اتفاق ویژه:

ساسان انصاری که پس از چندین هفته صدر جدول گلزنان را از دست داده بود، با دو گلی که امروز به ثمر رساند، موفق شد به صدر جدول بازگردد. فولاد ششمین بازی متوالی بدون پیروزی خود را تجربه کرد.

 

 

 

 

 

 

شرح گل‌ها:

1-0(نفت تهران - محمد قاضی): خطای سینا مریدی روی میلاد فخرالدینی داور را مجاب کرد تا نقطه پنالتی را نشان دهد، محمد قاضی موفق شد ضربه پنالتی را بر خلاف حرکت دروازه بان فولاد به گل تبدیل کند.

1-1(فولاد خوزستان - ساسان انصاری): خطای محمد دانشگر روی ساسان انصاری یک پنالتی به قرمزهای اهوازی هدیه داد تا ساسان انصاری با یک ضربه دقیق دروازه نفت را باز کند، گلر نفتی ها که جهت توپ را تشخیص داده بود موفق نشد آن را بگیرد.

2-1(نفت تهران - محمد قاضی) : پاس عرضی وحید حمدی نژاد از سمت راست درون محوطه جریمه به قاضی رسید تا این بازیکن با یک ضربه دقیق دروازه احسان مرادیان را برای بار دوم باز کند.

2-2(فولاد خوزستان- ساسان انصاری): سانتر بختیار رحمانی در دقیقه 77 را ساسان انصاری با یک ضربه سر وارد دروازه میلاد فراهانی کرد تا بازی بازهم به تساوی کشیده شود، این پانزدهمین گل انصاری در لیگ برتر بود.

 

 

 

دقایق حساس:

دقیقه 9: ضربه فنی آرش رضاونداز پشت محوطه جریمه با فاصله کم از دروازه فولاد خوزستان به بیرون رفت.
دقیقه 17: ارسال ایمان مبعلی از سمت راست و ضربه سر پراهیچ را احسان مرادیان به خوبی در آغوش گرفت.

دقیقه 38: شوت سنگین اندرانیک تیموریان از راه دور را احسان مرادیان به زیبایی با کمک تیرک دروازه به بیرون کشید.

 

 

 

حواشی:

*محمد قاضی، ایمان مبعلی، احمد آل نعمه و میلاد فخرالدینی پیش از شروع بازی به سمت نیمکت فولاد رفتند.
*حدود 50 هوادار اهوازی برای حمایت تیم فولاد به ورزشگاه امده اند.

*وحید طالب لو پس از چندین هفته غیبت در لیست 18 نفره تیمش، امروز روی نیمکت فولاد قرار گرفته است.

*علی دایی، ایمان مبعلی و احمد آل نعمه به شدت از سوی هواداران فولاد مورد تشویق قرار گرفتند.

*حدود 50 هوادار تیم نفت تهران در حال تشویق تیم خود در ورزشگاه خانگی هستند.
* هواداران اهواز با شعار مسی شهر اهواز، به شدت اسماعیل شریفات را مورد تشویق قرار داده اند.

*اوسیانو کروز مربی تیم ملی از نزدیک شاهد این دیدار است.

دیدگاه‌ها