کد خبر : 1408802 | 26 فروردين 1396 ساعت 10:33 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ساوتهمپتون - منچسترسیتی

دو تیم ساوتهمپتون و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه سنت ماری شهر ساوتهمپتون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی ساوتهمپتون - منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"،  سیتی در حال حاضر با 61 امتیاز و یک بازی کمتر از لیورپول، در رده چهارم قرار گرفته است.  هر چند که قرار گرفتن در رده چهارم ، حضور آنها در چمپیونزلیگ فصل بعد را تقریبا قطعی خواهد کرد ولی گواردیولا خطر جابه جایی در جدول را حس می‌کند. یونایتد با یک بازی کمتر نسبت به رقیب خود، در فاصله 4 امتیازی با آنها قرار دارد و این شانس را دارد که با پیروزی در این بازی، اختلاف را کم کند. سیتیزن ها در 5 بازی اخیرشان 2 شکست ، 2 تساوی و 1 پیروزی ثبت کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند.

 

1190345

 

 

 

 

گواردیولا که با حضورش در این تیم انتظارات را با بسیار بالا برد، حالا تحت فشار شدید رسانه ها قرار گرفته و مورد انتقادات فراوانی قرار می‌گیرد. در دیگر سو، ساوتهمپتون با 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست در رده نهم قرار گرفته و آنها نیز ضعیف تر از انتظارات ظاهر شده اند.

 

در 5 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای سیتی به ثبت رسیده، 1 تساوی و 1 پیروزی نیز نتیجه تلاش سینتز بوده است. با این حال این پیروزی، تنها پیروزی آنها در 7 بازی اخیر مقابل سیتی است.  آخرین باری که سیتی موفق به گلزنی در زمین ساوتهمپتون نشد، به سال 2004 بازمی‌گردد. ایلکای گوندوگان، باکاری سانیا و گابریل ژسوس، غایبین سیتی برای این بازی خواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1192944

دیدگاه‌ها