کد خبر : 1408881 | 26 فروردين 1396 ساعت 15:30 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

پنج افسوس بزرگ پدیده در بازی تراکتورسازی

پدیده در شکست مقابل تراکتورسازی چهار افسوس بزرگ داشت که از یاد بازیکنان این تیم نخواهد رفت.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پدیده خراسان موقعیت‌های بسیار خوبی را برابر تراکتورسازی تبریز خلق می‌کرد باز هم نتوانست صاحب ششمین پیروزی متوالی اش شود چراکه در این بازی موقعیت‌هایی را از دست داد که هر کدام بالای 80درصد شانس گل بود.

 

در دقیقه 39 بر روی شروع مجدد اکبر ایمانی، محسن یوسفی در کنار خط شش قدم صاحب توپ شد که با وجود عبور از اخباری بیرون آمده از دروازه، به عوض پاس توی در توپ را به آسمان فرستاد تا آه از نهاد تماشاگران و ناصحی و عباسیان که روی خط انتظار توپ را می‌کشیدند درآید.

 

در دقیقه 40 اخباری بیرون آمده از دروازه با توپی که جلوی او فرود آمد و در آستانه ورود به دروازه از بالای سرش بود در آخرین ثانیه‌ها واکنش نشان داد که این توپ به طرز فوق العاده خطرناکی از روی دروازه اش به بیرون رفت. پس از این صحنه امیر قلعه‌نوعی به شدت به عملکرد گلرش واکنش نشان داد و تهدید به تعویض او کرد.

 

1192997

 

در دقیقه60 معین عباسیان بر روی سانتر هوشمندانه از جناح چپ متوجه جایگیری ناصحیح اخباری شد که توپش میلیمتری به دیرک عمودی کنار دروازه تراکتورسازی خورد و راهی اوت شد تا این موقعیت حساس تبدیل به گل نشود.

 

1192998

 

در دقیقه67 نوبت زامهران بود که پس از دبل در هفته گذشته برابر ماشین سازی گلزنی کند اما توپ مواج کمندانی بر روی شروع مجدد را زامهران در شرایطی که هیچ مدافعی دست و پا گیرش نبود با بی دقتی به پشت سر مدافع تراکتورسازی کوبید تا سکوهای نیم خیز شده ثامن الائمه با حسرت بر جای خود بنشینند.

 

1192999

 

اما دقیقه 92 بزرگترین افسوس پدیده رقم خورد؛ جایی که در شلوغی دفاع تراکتورسازی و حملات بی‌امان پدیده، توپی که به هارویان رسید را این مدافع ارمنستانی با بی‌دقتی هر چه تمام به بیرون از چارچوب کوبید تا این بار آه از نهاد رضا مهاجری بلند شود.

دیدگاه‌ها