کد خبر : 1408885 | 26 فروردين 1396 ساعت 15:58 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت روسونری در 90+7

اینتر 2-2 میلان: تقدیم به دون سیلویو

میلان با گل دقیقه 97 زاپاتا از یک شکست حتمی برابر اینتر فرار کرد و بازی 2-1 باخته را به تساوی کشاند؛ بهترین هدیه برای سیلوی برلوسکونی، مالک سابق روسونری ها.

اینتر 2-2 میلان: تقدیم به دون سیلویو

به گزارش "ورزش سه"، اینتر پس از شکست عجیب در زمین کروتونه، با روحیه ای نه چندان مناسب به مصاف میلانی آمده بود که با شکست 4-0 پالرمو، روحیه ای فوق العاده داشت. پیروزی برای هر دو تیم از جهت کسب سهمیه لیگ اروپا بسیار حیاتی بود.

 

 

1193011

 

 

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و دقیقه 2 روی اشتباه گالیاردینی و توسط دلوفئو می توانست به گل برسد ولی واکنش خوب هندانوویچ اجازه نداد اینتر در شروع بازی از رقیب همشهری خود عقب بیفتد.

 

دلوفئو که یک خطر دائمی روی دروازه اینتر بود، دقیقه 14 بخت مناسب دیگری به دست آورد اما این بار تیر دروازه مانع گلزنی او شد. اینتر کنترل بیشتری روی توپ و میدان داشت ولی حملات میلان خطرناک تر جلوه می کرد.

 

دلوفئو دقیقه 30 بازی با یک نفوذ عالی از سمت چپ و پس از جا گذاشتن مدل با هندانوویچ تک به تک شد اما گلر اینتر توانست توپ را از زیر پای این بازیکن دور کند و در ادامه کوچکا روی ریباند نتوانست موفق ظاهر شود.

 

 

1193013

 

 

اینتر در اولین موقعیت جدی خود دقیقه 36 به گل رسید. پاس عمقی بلند گالیاردینی باعث شد تا کاندروا پس از گذر از دی شیلیو، در زاویه ای بسته با دوناروما تک به تک شود و بال راست اینتر با یک ضربه والی زیبا توانست حساب کار را 1-0 به سود آبی و مشکی ها کند.

 

 

1193038

 

 

اینتر پس از گل شرایط بهتری پیدا کرد و دقیقه 44 فاصله را به دو گل افزایش داد. یک و دوی عالی ایکاردی و پریشیچ و پاس استثنایی وینگر کروات، ایکاردی را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد تا اینتر 2-0 پیش بیفتد. این اولین گل ایکاردی در دربی ها بود. نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت.

 

 

1193034

 

 

میلان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و اینتر برای دفاع از دو گل زده خود کمی عقب نشینی کرد. عمده حملات میلان از جناح چپ یعنی جایی بود که دلوفئو قرار داشت و همین بازیکن بود که بار اصلی هجوم های میلان را به دوش می کشید. سوسو نیز در جناح راست یک مهره خطرناک بود.

 

دفاع خوب اینتر به ندرت اجازه خلق موقعیت جدی به میلان را می داد اما از دقیقه 60 به بعد حملات روسونری ها زهردارتر شد که مهمترین شان شوت دلوفئو از بیرون محوطه جریمه بود که هندانوویچ با کف دست راهی کرنر کرد.

 

 

1193044

 

 

حملات میلان دقیقه 83 جواب داد و رومانیولی یکی از گل ها را پاسخ داد. سانتر سوسو از سمت راست را رومانیولی از شش قدم با کف پا وارد دروازه اینتر کرد تا حساب کار 2-1 شود.

 

بازی به دقیقه 97 رسیده بود که میلان صاحب کرنر شد، کرنر ارسالی سوسو را زاپاتا از دهانه دروازه به گل تبدیل کرد در حالی که ابتدا گمان می رفت توپ او پس از برخورد با تیر افقی روی خط فرود آمده باشد.

 

در نهایت میلان با کسب این تساوی حیثیتی جایگاه ششم خود را حفظ کرد و اینتر که در بازی رفت در واپسین ثانیه ها گل تساوی را به میلان زده بود، این بار عکس این قضیه برایش اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها