کد خبر : 1409063 | 27 فروردين 1396 ساعت 02:00 | 73.2K بازدید | 3 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

توضیحات جالب انریکه در مورد نیمکت نشینی اینیستا

بارسلونا امشب با پیروزی بر سوسیداد توانست سه امتیاز ارزشمند کسب کرده و امیدوار به ال کلاسیکو برسد. در بازی امشب اینیستا مطابق بازی های اخیر بارسا در لالیگا نیمکت نشین بود(او نیمه دوم وارد زمین شد) و گومس به جای وی از ابتدا در ترکیب قرار گرفت.

توضیحات جالب انریکه در مورد نیمکت نشینی اینیستا

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 3-2 نیمه اول بارسا برابر سوسیداد تا به پایان نیز حفظ شد تا آبی اناری ها فاصله خود با رئال را بار دیگر به سه امتیاز کاهش دهند.

 

 

1191247

 

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا در پایان بازی در مورد نمایش ضعیف تیمش در نیمه دوم گفت:« هر دو نیمه را آنالیز خواهم کرد. هفته ویژه ای با توجه به شکست سنگین برابر یووه پشت سر گذاشته بودیم و خوشبختانه از بازی با حریفی دشوار مثل سوسیداد به سلامت خارج شدیم.

از کسب این پیروزی بسیار بسیار خوشحالم. بازیکنانم در نیمه دوم نشان دادند که می توانند در برابر فشار مقاومت کنند. هرچند این پیروزی به زحمت به دست آمد ولی شایسته اش بودیم. امروز تحت فشار قرار گرفتیم و پیروز شدیم؛ بر عکس بازی با یووه که موقعیت های ما بیشتر بود ولی شکست خوردیم. تکرار می کنم که از کسب این پیروزی، سوای اینکه چگونه و با چه کیفیتی به دست آمد، راضی و خوشحالم.»

 

 

1185922

 

 

جبران برابر یووه:« برای جبران باید نمایشی کامل و فوق العاده ارائه دهیم. بازیکنان نیاز به حس اطمینان و اعتماد به نفس دارند و من به عنوان مربی، سعی دارم این شرایط برای شان فراهم شود.»

 

علت نیمکت نشینی اینیستا و بازی کردن گومس:« اینیستا بی همتاست و کسی نزدیک او هم نیست. من همیشه او را تحسین کرده ام ولی اگر فکر می کنید من به دلایل فنی او را نیمکت نشین کرده ام و اینکه بازیکنی در بارسا می تواند جای او را پر کند، باید بگویم که دیدگاه مسخره ای است.»

دیدگاه‌ها