کد خبر : 1409084 | 27 فروردين 1396 ساعت 10:24 | 75.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرخپوشان هنوز با مهاجم تونسی توافق نکردند

شکایت حمزه یونس از تراکتور پیچیده شد

مسئولان باشگاه تراکتورسازی هنوز موفق به توافق کامل با حمزه یونس مهاجم تونسی سابق خود نشده اند.

شکایت حمزه یونس از تراکتور پیچیده شد

به گزارش "ورزش‌سه"، حمزه یونس در لیگ پانزدهم با سر و صداهای فراوان به ایران آمد و پیراهن تراکتورسازی را برتن کرد؛ او به واسطه مبلغ بالای قراردادش گران ترین بازیکن سال فوتبال ایران نیز لقب گرفت اما در زمین مسابقه چیز خاصی نشان نداد و نتوانست موفقیتی برای تیم تبریزی به دست آورد. در نهایت هم با حضور امیر قلعه نویی در تراکتورسازی او حمزه یونس را نخواست و این بازیکن جدا شد. آن هم در شرایطی که در طول نیم فصل فقط دو گل برای تراکتورسازی به ثمر رساند که یکی از آنها نیز از روی نقطه پنالتی بود!


جدایی حمزه یونس بدون توافق مالی با مدیران وقت باشگاه شکایت این بازیکن به فیفا را در پی داشت؛ شکایتی که تراکتورسازی را به مبلغ نسبتا بالایی محکوم می کرد. پیگیری های مهاجم تونسی و وکیلش در نهایت او را به یکی از بازیکنانی تبدیل کرد که باعث محرومیت تراکتور از دو پنجره نقل و انتقالاتی شدند.


از این رو مسئولان تراکتور برای جلوگیری از محرومیت های احتمالی بعدی با همه طلبکارهای خارجی خود وارد مذاکره شدند و اکثر مذاکرات نتیجه بخش بود و به توافق انجامید اما درباره حمزه یونس هنوز این اتفاق رخ نداده است. در این باره گفته می شود حمزه یونس هنوز با اقساطی که باشگاه تراکتورسازی برای پرداخت پول در نظر گرفته موافقت نکرده و همین مساله باعث پیچیدگی موضوع شده است.


اگر تراکتورسازی و مهاجم تونسی ظرف روزهای آینده به توافق نرسند و متن تفاهم نامه خود را به فیفا ارسال نکنند، احتمال دارد، مشکلات بعدی به سراغ سرخپوشان تبریزی بیاید.

دیدگاه‌ها