کد خبر : 1409240 | 27 فروردين 1396 ساعت 20:59 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

6 بازیکن زیر 24 سال در ترکیب گسترش حضور دارند

کمالوند: خستگی، عامل شکست مقابل سپاهان بود

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز اعلام کرد تیمش در ادامه مسابقات لیگ برتر هم ضمن استفاده از جوانان برای بهبود رتبه خود در جدول رده‌بندی تلاش می‌کند.

کمالوند: خستگی، عامل شکست مقابل سپاهان بود

فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شکست تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی با سپاهان دیدار سختی برای ما بود؛ ما یک مشکل اساسی در این بازی داشتیم و آن هم خستگی بود. شما نگاه کنید در حد فاصل 12 روز 3 بازی دشوار با تیم‌های دوم، سوم و چهارم جدول انجام دادیم. ما در این مدت با تراکتورسازی، استقلال و سپاهان رودررو شدیم و با توجه به انرژی زیادی که بچه‌ها به خصوص در بازی با استقلال گذاشتند، مقابل سپاهان خسته بودند. به هر حال فشار روی بازیکنان زیاد است و با وجود خستگی ما تا دقیقه 70 عملکرد خوبی داشتیم اما در ادامه بازی بازیکنان خسته شدند و مجبور شدم تعویض‌هایی انجام دهم.


وی ادامه داد: اتفاق مثبتی که بازی با سپاهان برای ما به همراه داشت، استفاده از بازیکنان جوان بود؛ ما از ابتدای فصل بازیکنانی مثل سیدی، نقی‌زاده و درویشی را به زمین فرستادیم و کم‌کم از نیما مختاری و پیمان بابایی نیز استفاده کردیم تا ترکیب ما بسیار جوان شود. اگر به این مساله نگاه کنید که ما در همین بازی با سپاهان 5، 6 بازیکن زیر 24 سال داشتیم، به این نتیجه می‌رسید که گسترش فولاد پتانسیل خوبی در بحث جوانگرایی دارد و این مساله ارزش دارد. مساله‌ای که برای آینده گسترش فولاد بسیار خوب است و می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مطلوب برای این باشگاه باشد.


سرمربی گسترش‌فولاد همچنین گفت: تیم ما در این فصل 14 بازی بیرون از خانه انجام داده که در این مسابقات 3 شکست داشتیم. یکی مقابل پرسپولیس، قهرمان لیگ در ورزشگاه ازادی، دیگری مقابل سپاهان در اصفهان و بازی سوم هم جلوی پدیده در مشهد که یک پنالتی نیز از دست دادیم. این نشان از آن دارد که گسترش فولاد شخصیت خوبی پیدا کرده است و می‌تواند در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد.


کمالوند درباره بازی‌های آینده تیمش افزود: تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده به نتایجی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. استفاده از بازیکنان جوان برای آینده‌ گسترش فولاد همچنان در دستور کارمان خواهد بود و البته به دنبال بهبود رتبه‌مان در جدول رده‌بندی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها