کد خبر : 1409508 | 29 فروردين 1396 ساعت 10:51 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

فشار آسیایی باعث افت ما شد 

نعمتی: دوست دارم پیکان قهرمان لیگ شود

هافبک تاثیرگذار تیم فوتبال پیکان می گوید هنوز فرصت کسب سهمیه آسیایی دارند اگر بتوانند در این 3 بازی پیروز میدان باشند.

نعمتی: دوست دارم پیکان قهرمان لیگ شود 

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی با وجود گل زیبایی که با ضربه ایستگاهی به ثمر رساند نتوانست موجبات پیروزی تیمش را فراهم آورد و در نهایت باخت مقابل ذوب آهن نتیجه ای بود که برای پیکانی ها در این بازی رقم خورد. 


با او درباره این دیدار، پیشنهاد حضورش در استقلال و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که گفت و گوی او را با ورزش سه در زیر می خوانید: 


امسال در رفت و برگشت با ذوب آهن مشکل داشتیم
شرایط بازی طوری رقم خورد که ذوب آهن به بازی مسلط شد و ما هم نتوانستیم به خوبی از تاکتیک هایمان استفاده کنیم و گل های بدی خوردیم که باوجود گلزنی من نتوانستیم در نهایت نتیجه را تغییر دهیم. ذوب آهن تیمی است که از مربی و بازیکنان خوبی بهره مند است و شرایط بازی را طوری رقم زدند که توانستند به تیم ما غلبه کند، آنها تنها تیمی بودند که رفت و برگشت مقابلشان مشکل داشتیم و متاسفانه این بازی را هم از دست دادیم.


تمام زورمان را برای کسب سهمیه گذاشتیم اما نشد
باخت مقابل ذوب آهن و عدم نتیجه گیری در این چند هفته دلایل بسیاری دارد و هر دلیلی می تواند روی نتایج بدی که کسب کردیم تاثیرگذار بوده باشد که خب یکی از دلایلش هم می تواند آن چه آقای جلالی در کنفرانس گفته و فشار برای کسب سهمیه آسیایی باشد. ما تیمی بودیم که از لیگ یک به لیگ برتر آمدیم و هدفگذاری باشگاه ماندن در لیگ برتر و کسب یک رتبه مناسب بود که خیلی زود به آن رسیدیم و در ادامه تلاش کردیم تا زورمان را برای کسب سهمیه بگذاریم که متاسفانه نشد اما در ادامه سعی می کنیم بهترین رتبه را در جدول کسب کنیم.


گلزنی ام مانع شکست مان نشد
گلزنی ام در این بازی مانع شکستمان نشد، ما در تمرینات روی ضربات ایستگاهی از دور کار می کنیم و خدا را شکر می کنم که توانستم بعد از گلی که به ماشین سازی از همین نقطه زدم به ذوب آهن هم  همانطور گل بزنم. امیدوارم در ادامه لیگ بتوانم باز هم چنین گل هایی را بیشتر به ثمر برسانم.


هر تیمی با یک برد فرصت کسب سهمیه آسیایی را دارد
شرایط جدول به نحوی است که هر تیمی فرصت کسب سهمیه دارد، هرکسی ببرد می تواند فاصله اش را با سایر رقبا بیشتر کند و اکثر نتایج تیم ها در این روزها مساوی است و خیلی کم پیش می آید که بردی رقم بخورد. سپاهان و ذوب آهن با یک برد توانستند فاصله خوبی نسبت به سایر رقبا ایجاد کنند. ما متاسفانه نتوانستیم این برد را به دست بیاوریم اما سعی می کنیم در بازی های بعدی به بهترین شکل ممکن لیگ را به اتمام برسانیم و نتایجی که گرفتیم را به ثبات برسانیم و بهترین رتبه را در جدول کسب کنیم.


من هنوز با پیکان قرارداد دارم
صحبت درباره حضورم در تیم های دیگر خیلی زود است و من هدفم بازی در این 3 دیدار پایانی و مثبت بودن برای تیمم است چون من هنوز با پیکان قرارداد دارم. 


با قهرمانی در لیگ یک می خواهیم قهرمان لیگ برتر شویم
ما امسال توانستیم با نتایجی که کسب کردیم پیکان را به جایگاهی که لیاقتش را داشته و شخصیتی که به آن نیاز داشت برسانیم. امیدوارم همانطور که در لیگ یک پیکان قهرمان شد از فصل آینده هم دنبال قهرمانی در لیگ برتر باشیم چون ما از همه لحاظ توانایی کسب چنین رتبه ای را داریم. 


پیکان خوب شروع کرد اما در ادامه بدشانس بود
امسال بازیکنان و کادرفنی توانستند به بهترین نحو مسابقات را  شروع کنند اما در ادامه متاسفانه نتایج بدی گرفتیم که ان شاءالله در این 3 بازی آنها را جبران خواهیم کرد و نتایجی در خور شأن پیکان می گیریم.

دیدگاه‌ها