کد خبر : 1409555 | 29 فروردين 1396 ساعت 13:17 | 97.6K بازدید | 7 دیدگاه

با برد به استقبال جشن می‌رویم؛

برانکو: رضاییان دیگر عضوی از تیم ما نیست

سرمربی پرسپولیس با حضور در نشست خبری، در خصوص مسائل مربوط به حواشی رخ داده بین کاپیتان‌های تیمش و جدال برابر پدیده صحبت کرد.

برانکو: رضاییان دیگر عضوی از تیم ما نیست

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که توانسته تیمش را در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل به عنوان قهرمانی برساند اکنون درگیر حاشیه عجیبی شده است که هواداران این تیم انتظار دارند خیلی زود بررسی و برطرف شود. صحبت‌های 5 ستاره این تیم در برنامه نود باعث شد تا سیدجلال حسینی نسبت به آنها واکنش نشان دهد و اکنون به حاشیه‌ی بزرگی برای سرخپوشان تبدیل شده است. برانکو با حضور در نشست خبری پیش از جدال برابر پدیده مشهد به صحبت در خصوص شرایط تیمش و البته حواشی به وجود آمده پرداخت که در ادامه می‌خوانید.

 

در زمین خودمان به عنوان قهرمان بازى مى‌کنیم

یک بار دیگر تسلیت مى گویم درگذشت سانحه سیل اخیر و این فقدان را نمى شود جبران کرد. از تمام رسانه ها تشکر مى کنم بابت همراهى آنها در طول فصل. روزهایى که راضى بودید و برخى اوقات نبودید و این طبیعى است. این بازى خاص است. یک افتخار است که اولین بار در زمین خودمان به عنوان قهرمان بازى مى کنیم. در چنین حال و هوایى خطر بزرگى وجود دارد که بازى همیشگى را انجام ندهیم. اما به بازیکنانم اعتماد دارم و آنها این ایمان را به من مى دهند که بعنوان قهرمان این مراسم را با برد جشن بگیریم.

به حریف احترام مى گذاریم و آنها نتایج خوبى کسب کرده اند. ما باید بعد از بازى بلافاصله راهى عمان شویم و امیدواریم در استادیوم پر جشن بزرگى ترتیب دهیم و قدردانى کنیم.

 

محروم و مصدوم؟

از بازیکنانم محسن مسلمان محروم است و البته فرشاد در تلاش براى حضور در ترکیب است و مشکلى نخواهد داشت.

 

 

دلخوری از شوخی؟

همیشه یک مرزى در شوخى باید وجود داشته باشد. هرکس به روش خودش به آن نگاه مى کند. بازیکنانم قصد و غرضى نداشتند و البته در این خصوص با آنها صحبت خواهم کرد.

 

 

برنامه برای فصل بعد؟

در خصوص بازیکنان فصل بعد آنالیز را به بعد از بازى با الهلال موکول خواهیم کرد. طبیعى است که در برخى پست ها نیاز به تقویت داریم و بعد از بازگشت در این خصوص حرف خواهیم زد. درباره کادرفنى هیچ تصمیم جدیدى نداریم و آنها در طول فصل عملکرد خوبى داشتند و هیچ تغییرى نخواهیم داشت و جا دارد اینجا از آنها تشکر کنم.

 

 

بی‌انگیزگی بعد از قهرمانی؟

بى انگیزگى همیشه مى تواند خطرناک باشد. این نیست که بازیکنانم کوتاه بیایند. بازیکنانم برابر ماشین سازى با توجه به جدال با الریان خالى شده بودند اما ما مى خواهیم قاطعیت را همچنان حفظ کنیم و خوب به پایان برسانیم.

 

 

دعوت از پیشکسوتان برای جشن قهرمانی

دعوت از على کریمى؟ من از ایشان تشکر مى کنم که همیشه حامى بزرگ ما بودند و به بازیکنان دلگرمى مى دادند. همچنین آقایان میناوند و بزیک و دیگران. این براى ما بهترین اتفاق بود.

 

 

غایبان جدال الهلال؟

سروش رفیعى و سیدجلال قادر به همراهى ما در بازى برابر الهلال نیستند و من مربى هستم و نمى دانم کدام بازیکن ممنوع الخروج است و من پلیس نیستم و پدرم پلیس بوده است.

 

 

تفاوت لیست با توجه به صعود و یا عدم صعود؟

ما بعد از بازى الهلال به طور جدى درباره آینده دقت خواهیم کرد و این بازى تاثیرى نخواهد داشت. ما تمرکزمان روى بازى هاى آینده است و تلاش خواهیم کرد بهترین ها را زیر نظر بگیریم.

 

 

چرا جوانان بیشتر بازی نمی‌کنند؟

شما تاکنون بازى رضا کرملاچعب را دیده اید؟ در پرسپولیس او را دیدید؟ سه دقیقه مقابل نفت بازى کرد. اما من هر روز او را در تمرین نگاه مى کنم. هم او هم طارمى هم طاهرخانى و البته سیدجلال حسینى. همه دوست دارند بازى کنند اما اولین معیار تمرین است.

 

 

تمدید قرارداد؟

در مورد تمدید قرارداد ٥ ساله ما یک سال پیش برنامه هاى کوتاه مدت و میان مدت را تدوین کردیم. بستگى دارد برنامه هاى طولانى مدت به چه شکل پیش برود و برنامه ها را کادرفنى و مدیران چطور مى خواهند جلو ببرد. من یک سال دیگر قرارداد دارم و در این مدت فرصت داریم در خصوص آینده صحبت کنیم. پیشنهاد همیشه هست. اما خب باید دید اهداف چیست و تفکرات به کدام سمت است. در فوتبال روزانه یک چیز ممکن است تغییر کند!

 

 

رابطه مثبت با تیم ملی؟

من فکر میکنم در باشگاه از مدیریت کادرفنى و همه آرزوى بهترین نتایج را براى تیم ملى داریم. حمایت مى کنیم و خواهیم کرد. امیدواریم تیم ملى نتایج خوبى کسب کند. ببینید هلند با چه شوکى مواجه شده و آرژانتین اکنون آویزان است و خیلى مهم است که به جام جهانى راه یابد. خوشحالیم که بازیکنان  زیادى در تیم ملى داریم و امیدوارم افزایش یابد. تیم ملى خوبى داریم و بین سه تیم برتر آسیاست و همه انتظار نتایج خوب داریم و اینکه چطور به مرحله بعدى راه یابد باید از آقاى کى روش پرسید.

 

 

حمایت پیشکسوتان از پرسپولیس؟

هیچ مشکلى نیست که دوستان و پیشکسوتان و مربیانى که بخشى از خانواده این تیم هستند باید بیایند. مطمئنا آنها شاد مى شوند. مثل آقاى مهدوى کیا، هاشمیان و گل محمدى و ... آقاى استانکو اولین کرواتى بود که به اینجا آمد. مکتب فوتبال کرواسى را اینجا آغاز کرد. از همان مقطع عشق کرواسى را به ایران افزایش دادند و اگر دقت کنید موفق ترین ها بودند.

 

 

جای خالی هادی

هادى کاپیتان ابدى ماست. در خصوص مراسم برنامه ریزى با باشگاه است. افتخار بزرگى است که خدمات بزرگى براى ما کرد و حیف شد که پارسال قهرمان نشدیم.

 

 

غایبان بازی فردا؟

سروش و سید فیکس بازى خواهند کرد چون برابر الهلال غایب هستند. اگر وقت بیشترى براى ریکاورى داشتیم بهتر است اما این لیگ قهرمان است و انتظار داریم بهترین عملکرد را داشته باشند.

 

 

فهرست نقل و انتقالات

اسامى که اعلام شده؟ من بعد از الهلال نیازها را بررسى میکنم و حدسیات جالب رسانه هاست مثل همه جاى دنیاست. فعلا با کسى صحبت نکردیم و کسى در لیست نگذاشتیم و باید دید اول بازیکنان فعلى چى مى شوند.

 

 

رامین رضاییان؟

من نمى فهمم چرا اینقدر به رامین مى پردازید؛ او ٥ بازى براى ما بازى کرد و شاید بیشتر. او کمتر از ٢ سال بازى نکرد. چرا از دیگران نمى پرسید؟ او دیگر عضو ما نیست! چرا از امید و احمد نوراللهى نمى پرسید؟ چرا از گولچ نمى پرسید؟ او دیگر عضو ما نیست!

 

 

 

انتظارات هواداران؟

امسال بعد از فصل قبل شرایط خوبى داشتیم و البته فشار بیشترى داشتیم. همیشه خواسته ها افزایش خواهد داشت. همه ما مى دانیم. پارسال ٢ بر صفر بردیم و امسال بیشتر از این انتظار دارند.

 

 

جدایی عالیشاه و نوراللهی؟
امید و نوراللهى آنها رفتند خدمت مقدس سربازى را انجام دهند. نسبت به کشور وظیفه را انجام دهند. اینکه مى توانستند دیرتر بروند هر کس نظر خودش را دارد و دست ما نیست. این نظر من است و آنها رفتند مقدس ترین وظیفه نسبت به وطن انجام دهند.

 

 

فصل نقل و انتقالات؟

عرض کردم که اولویت اول ما حفظ بازیکنان است و طبیعى است که با این قهرمانى قاطعانه، بازیکنان خواهان زیادى خواهند داشت. در خصوص انصارى خیلى حرف و سخن بود. طارمى و رضاییان رفتند و برگشتند و باز هم پیشنهاد هست. از من هم در خصوص بازیکنان مى پرسند و همه را ارجاع مى دهم به باشگاه و افتخار مى کنم که آنها خواهان دارند.
اینجا چند اسم براى بازیکنان فصل آینده به میان آورده شد. این طبیعى است و ما همانطور که سروش و سامان را آوردیم و باز هم به نیازها نگاه خواهیم کرد.

 

 

شکست در دربی؟

من مى دانم که دربى چقد اهمیت دارد و همه زندگى میکنیم براى این بازى و همطراز قهرمان لیگ قرار مى دهند.  شما مى دانید دو سال پیش چه تیمى برنده شد و چه کسى گل زد؟ قهرمانى لیگ هم خاطره انگیز است.

 

 

شاید آقای کاشانی دنبال تقویت تیم هستند!

اگر خوب متوجه شده باشم شاید آقاى کاشانى گفته باشند سرمربى را تغییر دهیم؟ او در اشاره به صحبت هاى عضو هیات مدیره که خواهان تقویت کادرفنى بعد از قهرمانى شده بود گفت: هر کس مى تواند اظهارنظر کند و شاید به دنبال تقویت باشند.

 

 

دیدگاه‌ها