کد خبر : 1409571 | 29 فروردين 1396 ساعت 13:55 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماکسی لوپز:

ایکاردی به خاطر خیانتش تنبیه خواهد شد

ماکسی لوپز، مهاجم تورینو معتقد است که دعوت نشدن ایکاردی به تیم ملی در حقیقت تنبیه شدنش به خاطر کارهای او در خارج از زمین است.

ایکاردی به خاطر خیانتش تنبیه خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، ماکسی لوپز و ایکاردی، دوستی نزدیکی با هم داشتند ولی همسر لوپز پس از مدتی او را ترک کرد و با ایکاردی ازدواج کرد که این موضوع، جنجال های بسیاری را به همراه داشت و از ایکاردی در آرژانتین شخصیت منفوری ساخت. هر چند که پیشتر ماکسی لوپز مدعی شده بود که سفارشی به ماسکرانو و مسی درباره دعوت نشدن ایکاردی نکرده، حال دلیل دعوت نشدن ایکاردی را خیانت ستاره اینتر دانست.

 

1176968

 

 

او گفت:" حتما دلیلی برای دعوت نشدن او وجود دارد. دنیای فوتبال با بازیکنانی که در خارج از زمین توجه رسانه ها را جلب می‌کنند میانه خوبی ندارد. ورزش قوانینی دارد و شما را به خاطر اشتباهاتتان تنبیه می‌کند. در زندگی هم همینگونه است.

 

خیلی دوست دارم که صحبتی خصوصی با او داشته باشم ولی هیچگاه به من اجازه داده نشده است. همیشه او را بین من و بچه هایم قرار می‌دهند. من به ندرت راجع به این موضوع صحبت می‌کنم و هر چه صحبت کنم به ضرر خودم خواهد بود ولی این بار، باید شرایط را روشن کنم زیرا دوستانم از این موضوع ناراحت هستند."

دیدگاه‌ها