کد خبر : 1409691 | 30 فروردين 1396 ساعت 07:22 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهرانپور: ولاسکو به بقیه احترام نمی‌گذاشت

آنالیزور تیم ملی والیبال ایران گفت: سرمربی سابق تیم ملی بسیار سیاست داشت و به بقیه هم چندان احترام نمی‌گذاشت.

مهرانپور: ولاسکو به بقیه احترام نمی‌گذاشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مهرداد مهرانپور ، درمورد اظهارات پیمان اکبری و ناصر شهنازی درخصوص خولیو ولاسکو، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: متاسفانه اخیراً برخی مربیان ما بی دلایل و بی‌خود با هم کل‌کل می‌کنند و من از این موضوع خوشحال نیستم. مربیان خارجی بالاخره از ایران می‌روند و نهایتاً همین مربیان داخلی هستند که می‌مانند و باید با هم کار کنند. به نظرم قشنگ نیست بخاطر نفر سومی یکدیگر را زیر سوال ببریم.

 

وی ادامه داد: از نظر من ولاسکو مربی فوق‌العاده خوبی بود، اما بسیار سیاست داشت. ولاسکو زیاد به سایرین احترام نمی‌گذاشت و برای این صحبت هم نمونه دارم؛ یک روز ولاسکو با عصبانیت وارد اتاق ما شد و با لحن تند پرسید که چرا نام مساجدی به عنوان مربی در لیست قرار دارد؟ این در حالی بود که در آن زمان مساجدی به عنوان مربی هم کار می‌کرد. ولاسکو می‌توانست به راحتی از این موضوع عبور کند. ضمن اینکه آن لیست چندان رسمی نبود و یک لیست داخلی به شمار می‌رفت.

 

کارشناس والیبال ایران خاطرنشان کرد: ولاسکو به جایگاه افراد خیلی اهمیت می‌داد و برای هر کسی جایگاه مشخص می‌کرد. به نوعی می‌توان گفت که به آدم‌ها مانند مهره‌های شطرنج نگاه می‌کرد. ولاسکو از نظر فنی نیازی به تعریف امثال ندارد، چراکه کارنامه‌اش نه تنها در ایران بلکه در سطح دنیا مشخص است. او در ایتالیا بهترین نتایج را گرفت، اما ای کاش ما بخاطر مربیان خارجی با هم دعوا نکنیم، چون اصلاً قشنگ نیست.

 

دیدگاه‌ها