کد خبر : 1409757 | 30 فروردين 1396 ساعت 12:14 | 52.8K بازدید | 0 دیدگاه

همه رکوردشکنی های رونالدو در شب جنجالی برنابئو

کریستیانو رونالدو، شب گذشته با هت تریک خود رئال را به نیمه نهایی رساند و چندین رکورد عجیب از خود به جای گذاشت.

همه رکوردشکنی های رونالدو در شب جنجالی برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته در دیداری حساس و دیدنی موفق شد با نتیجه 4-2 بایرن را شکست داده و به نیمه نهایی چمپیونزلیگ صعود کند. در چنین دیدارهایی، بازیکنان بزرگ باید بهترین عملکرد را داشته باشند، هر چند که اشتباهات داوری تاثیر مستقیم روی نتیجه داشت.

 

1193865

 

 

همه از شیرجه روبن برای پنالتی در اوایل بازی ناراحت بودند، همینطور از اخراج ویدال روی یک تکل صد در صد سالم. ولی در چنین فضایی، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو، بار دیگر نشان داد که چه توانایی های بی نظیری دارد.  پس از اینکه گل تساوی بخش را در وقت معمول به ثمر رساند، در وقت های اضافه او مونیخ را از اسب انداخت و به زیر کشید. در زیر آماری عجیب از شب گذشته رونالدو می‌خوانیم:

 

1193863

 

 

1- او یک هت تریک کامل به ثبت رساند. یک گل با پای چپ، یک گل با پای راست و یک گل با ضربه سر.

 

2- این چهل و یکمین هت تریکش برای رئال مادرید بود که آماری استثنایی محسوب می‌شود.

 

3- او اولین بازیکنی است که به صد گل در چمپیونزلیگ رسیده است. هفته پیش او به صدمین گل اروپایی رسید و شب گذشته با هت تریک به صدمین گل چمپیونزلیگی.

 

4- او اولین بازیکنی است که مقابل بایرن مونیخ در دور حذفی، موفق به هت تریک شده است. مطمئنا با توجه به عملکرد او در بازی های پیشین دو تیم، ستاره پرتغالی به کابوس بایرنی ها تبدیل شده است.

 

5- رئال حالا برای هفتمین بار پیاپی به نیمه نهایی چمپیونزلیگ صعود کرده است و رونالدو نقش بسیار پررنگی در این پیروزی داشته است.

 

دیدگاه‌ها