کد خبر : 1409780 | 30 فروردين 1396 ساعت 13:59 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

حسین فرکی: به تمدید قرارداد فکر نمی‌کنم

سرمربی سایپا ئر نشست مطبوعاتی امروز پیش از بازی نفت آبادان اعلام کرد تیمش هنوز بابت صعود نگران است .

حسین فرکی: به تمدید قرارداد فکر نمی‌کنم 

به گزارش "ورزش سه" از سازمان لیگ برتر ، مربی دو قهرمان ایران در لیگ حرف ای که امسال شرایط متفاوتی را تجربه کرده در گفت و گو با خبرنگاران چنین گفت : 

 

 

حساسیت پایین جدول پابرجاست 


این هفته، هفته بیست‌وهشتم لیگ است و همان‌طور که قبلاً به شرایط جدول و حساسیت‌های آن اشاره کردم، اکنون هم حساسیت وجود دارد. پیش از این حساسیت بیشتر برای مشخص شدن تکلیف قهرمانی بود و تیم قهرمان مشخص شد، اما حساسیت در پایین جدول همچنان وجود دارد. جدا از ماشین‌سازی که تکلیفش مشخص شده است، چهار تیم برای بقا می‌جنگند. ما به همراه صنعت نفت، سیاه‌جامگان و صبا همچنان برای ماندن در لیگ تلاش می‌کنیم تا تکلیف‌مان مشخص شود. 

 


صنعت تکان خورده 


ما به دنبال این هستیم که در بازی با صنعت نفت بتوانیم سه امتیاز را بگیریم تا خیال‌مان راحت شود. این تیم در سه بازی اخیر نتایج خوبی گرفته و در مقابل ما هم به دنبال کسب پیروزی خواهیم بود. صنعت نفت در سال جدید موفقیت‌های جدیدی کسب کرده و از سه بازی اخر نیز پنج امتیاز کسب کرده است. آنها مقابل پرسپولیس و سیاه‌جامگان نتایج خوبی گرفته‌اند و حالا با این شرایط به مصاف ما می‌آیند. بازیکنان ما باید مقابل تیمی بازی کنند که فیروز کریمی برای آن زحمت زیادی کشیده است. صنعت نفت همیشه جزو تیم‌های خوب فوتبال ما محسوب می‌شود که هواداران خونگرمی هم دارد، هوادارانی که با فوتبال زندگی می‌کنند. 

 


خوش شانس نبوده ایم 


به‌هرحال آنها ممکن است نگرانی‌هایی داشته باشند و ما هم با توجه به جایگاهی که در جدول داریم کارمان همیشه با نگرانی همراه بوده است. امیدوارم با انجام این بازی و پیروزی بازیکنانم این نگرانی‌ها به پایان برسد تا دو بازی پایانی را با خیال راحت‌تری پشت سر بگذاریم. مطمئناً اگر وضعیت ما در جدول بهتر بود در طول فصل نتایج بهتری هم کسب می‌کردیم، همان‌طور که برخی تیم‌ها توانستند با دو سه پیروزی جهش خوبی در جدول داشته باشند، اما ما مثل آنها خوش‌شانس نبودیم. از همین رو بازی با صنعت نفت برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد و امیدوارم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

 


درویش به من محبت دارد  


چندان روی موضوع تمدید قرارداد  تمرکز ندارم. بعد از بازی قبلی هم اعلام کردم که درباره این موضوع در زمان خودش تصمیم می‌گیرند که صحبت کنند. با این حال باشگاه همیشه به من لطف و محبت داشته است. چیزی که برای من اولویت دارد موفقیت در سه بازی پیش رو خواهد بود و درباره آن هم در زمان خودش می‌توان خیلی صحبت‌ها را انجام داد. چیزی که اکنون اهمیت دارد این است که همیشه از من حمایت شده است و از مسئولان باشگاه ممنونم. من با درویش هم ارتباطی تنگاتنگ دارم که برای پاسخگویی به محبت‌های او تمام تلاشم برای موفقیت سایپا را خواهم کرد.

دیدگاه‌ها