کد خبر : 1409872 | 30 فروردين 1396 ساعت 19:24 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

کارشناسان باید در مورد عدم موفقیت ویسی نظر بدهند؛

کرانچار: برانکو به خوبی ایده‌هایش را جا انداخت

زلاتکو کرانچار می گوید که در زمان حضور او موفق به کسب دو جام شده اند و باشگاه هم برای تکرار موفقیت های قبلی او را بازگردانده است و این موضوع مسئولیت او را دوچندان می کند.

کرانچار: برانکو به خوبی ایده‌هایش را جا انداخت

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل صبا در کنفرانی خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


بازی مهمی برای هر دو تیم در پیش است
 شاید راجع‌به مسابقه چندان نیازی به صحبت کردن نباشد، بر هیچکس پنهان نیست که هر دو تیم در شرایط خاصی قرار دارند. صبای قم برای بقا در لیگ برتر به پیروزی نیاز دارد تا به بقایش در لیگ برتر ادامه بدهد. از سوی دیگر ما نیز روی این برد برای حضور در سکوی چهارم لیگ حساب کرده‌ایم تا در صورت قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی، مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.
 

صبا با سپاهان با کیفیتی روبرو است
قطعاً صبا تلاش خواهد کرد امتیازات لازم را از دیدار ما کسب کند و برای این مهم دست به هر اقدامی خواهد زد اما صبا باید بداند با سپاهان با کیفیتی روبه‌رو خواهد شد. سپاهانی که با نحوه بازی و کسب امتیازات لازم از 3 بازی اخیر در سیر صعودی قرار دارد. از نحوه عملکرد بازیکنانم ابراز رضایت می‌کنم و امیدوارم با مشت پر از امتیاز به خانه خود باز گردیم. حتما بازی فردا دیدار دشواری برای ما خواهد بود چرا که با حریف قدرتمندی روبه‌رو خواهیم شد.
 

محرومیت سه بازیکن صبا تیغ دولبه برای ماست
صبا در دیدار با ما 3 بازیکن با تجربه خود را در اختیار ندارد. حنیف عمران‌زاده به دلیل اخراج مقابل استقلال و رضا عنایتی بازیکن بزرگی که به دلیل محرومیت مجوز حضور در این دیدار را نخواهد داشت. شاید با دیدن این وضعیت ما احساس کنیم که اوضاع تیم صبا وخیم خواهد بود اما امکان برعکس شدن شرایط و وخیم شدن اوضاع ما وجود دارد چرا که جایگزین این بازیکنان با تجربه جوانانی خواهند بود که به دلیل اثبات خودشان هستند و برای این مهم دست به تلاش بیشتری خواهند زد.
 

احتمال حضور در آسیا کورسوی امید ماست
شاید من در مقدمه منظور خود را به خوبی نرسانده باشم. ما تلاش می‌کنیم که این احتمال را به روزنه‌ای تبدیل کنیم که از آن کورسوی امید به آن بتابد. اگر این روزنه نیز وجود نداشته باشد باز هم ما در دیدارهای باقیمانده خود سعی بر تحمیل خود به رقبایمان خواهیم داشت. تیم ما در دو بازی پایانی به مصاف تراکتورسازی و استقلال خواهد رفت و ما در آن دو بازی خودمان به آن دیکته کنیم و به امتیازات کامل دست پیدا کنیم.
 

در زمان من بازیکنان بزرگ و همینطور جوانان مستعدی داشتیم
من نمی‌توانم در این خصوص بازیکن سالاری و اینکه ویسی به این دلیل اخراج شده نظری داشته باشم چرا که در آن مقطع حضور نداشتم و از نزدیک با تیم و بازیکنان زندگی نکردم. در دوره‌ای که در سپاهان حضور داشتم بازیکنان بزرگ و نامداری در تیم ما حضور داشتند و در کنار آنها از جوانان مستعدی نیز برخوردار بودیم. بعد از من نیز حسین فرکی با ایده‌های خودش به خوبی سپاهان را در لیگ هدایت کرد و نتیجه آن کسب یک قهرمانی دیگر برای این تیم بود.
 

کارشناسان باید در مورد عدم موفقیت ویسی نظر بدهند
من نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که ویسی نتوانست ایده‌های خودش را اجرا کند اما قطعاً بازیکنان سپاهان کیفیت لازم را در اختیار دارند ولی دلیل عدم موفقیت آنها با ویسی نیاز به بررسی از سوی کارشناسان دارد و آنها باید این مسئله را قضاوت کنند.
 

فعلا به آینده توجهی نداریم
فعلاً ما به 3 بازی آخر فصل نگاه می‌کنیم و توجه به آینده در برنامه کاری ما قرار ندارد اما با این حال من در را برای مذاکره با باشگاه باز گذاشتم تا دو طرف به گفت‌وگو بپردازیم. اولویت ما در حال حاضر ارائه بهترین کیفیت و رضایت هواداران است.
 

باشگاه همه چیز را برای قهرمانی پرسپولیس مهیا کرد
اصلاً از قهرمانی پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ متعجب نیستم. برانکو مربی و آموزگاری خوب است که از طرف هیئت مدیره با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی همراهی شد. باشگاه پرسپولیس به خوبی شرایط و امکانات را با جذب بازیکنان فراهم کرد و برانکو توانست این قهرمانی را برای پرسپولیس رقم زد.
 

برانکو ایده ها  و تاکتیک هایش را جا انداخت
 برانکو توانست تاکتیک‌ها و ایده‌های خود را به خوبی جا بیندازد و با جمع‌آوری 62 امتیاز قهرمانی زودهنگامی برای پرسپولیس کسب کند و من نیز فقط می‌توانم به او و گروه فنی باشگاه پرسپولیس تبریک بگویم.


برای بازگشت به دوران اوج من را به اصفهان بازگرداندند
قطعاً مسئولان باشگاه سپاهان با تفکراتی که از پیش داشتند به خوبی فکر کردند و بعد از آن من را به سپاهان باز گرداندند. من در تجربه قبلی خود در این تیم در سه سال و نیم موفق به کسب 2 جام شدم و نسلی را جای گذاشتم که پس از رفتن من حسین فرکی با ایده‌های خود آن تیم را به قهرمانی رساند.


سپاهان با تجزیه و تحلیل من را انتخاب کرده
سپاهان با تجزیه و تحلیل دقیق دست به انتخاب من زده و این موضوع مسئولیت سنگینی را بر گردن من می‌گذارد تا مجدداً سپاهان را به روزهای اوج خود بازگردانم.


باید تلاش کنیم آکادمی سپاهان دوباره سرپا شود
مهم این است که تیم برای سالیان متمادی قهرمان لیگ خودش بوده است و آکادمی باشگاه ما نیز در طی سالیان طولانی بازیکنان بزرگی را تربیت کرده است. روشندل، رضا میرزایی و در گذشته محرم نویدکیا و محمود کریمی از آکادمی باشگاه به تیم اصلی رسیدند و نمی‌دانم دلیل این اتفاق که امسال رخ داده است چه بوده است اما جا برای غصه خوردن نیست و مجدداً باید با کوشش فراوان شروع کنند و بازیکنان مجربی را برای حضور در تیم بزرگسالان تربیت کنند.

دیدگاه‌ها