کد خبر : 1409906 | 30 فروردين 1396 ساعت 20:40 | 122.4K بازدید | 1 دیدگاه

کامیابی نیا: مدالم را روی هوا زدند!

کمال کامیابی نیا بازیکن تیم پرسپولیس در پایان مراسم با انتقاد از جشن برگزار شده، تعداد پیراهن زردها را بیشتر و خوشحال تر از بازیکنان پرسپولیس دانست.

کامیابی نیا: مدالم را روی هوا زدند!

به گزارش "ورزش سه"، از میکسدزون ورزشگاه آزادی کمال کامیابی‌نیا پس از پایان جشن قهرمانی پرسپولیس در خصوص نحوه برگزاری این مراسم اظهار داشت: خدا را شکر که قهرمان شدیم اما جشن اصلی را پیراهن زردها برگزار کرده بودند و تعداد آنها در جشن بیشتر از ما بود. باور کنید اگر سیدجلال سمت من نمی آمد حتی جام را هم لمس نمی کردم. در یک لحظه پایم به میله های دور زمین برخورد کرد و ورم کرد.
او در مورد پیش بینی اش از قهرمانی زودهنگام پرسپولیس هم گفت: من پتانسیل تیم مان را دیده بودم و باید 4 هفته زودتر قهرمان می شدیم.


او در مورد این که مدالش در جشن قهرمانی گم شد هم گفت: خوشحالی این نفرات بیشتر از ما بود و مدال من را روی هوا زدند. اوایل جشن خوب بود ولی بعد از آن همه جا شلوغ شد و من در شلوغی مدالم را گم کردم.


هافبک پرسپولیس در مورد این که جام به هانی نوروزی پسر هادی نوروزی نرسید هم گفت: از 2 سال قبل می خواستیم جام را به پسر هادی بدهیم ولی نیروی انتظامی اجازه نداد هانی به روی سکو بیاید. این واقعا ناراحت کننده است و باید اجازه می دادند هانی روی سکو بیاید.


کامیابی نیا در مورد بازی با الهلال هم می گوید: بامداد فردا به عمان می رویم و امیدوار هستیم بتوانیم الهلال را شکست بدهیم تا بتوانیم از گروه مان هم صعود کنیم.


هافبک پرسپولیس در مورد غیبت رامین رضاییان در جشن قهرمانی پرسپولیس هم گفت: رامین هم واقعا جایش خالی بود و او هم برای ما زحمت زیادی کشیده بود.

دیدگاه‌ها