کد خبر : 1409913 | 30 فروردين 1396 ساعت 21:12 | 53.3K بازدید | 0 دیدگاه

در ایران فقط برای پرسپولیس به میدان می روم

رفیعی: هر کسی آرزو دارد در پرسپولیس باشد

هافبک بازیساز پرسپولیسی هاگفت: از روز اول پرسپولیس نشان داد که یک تیم قهرمان است. این قهرمانی اول از همه برای این مردم و هواداران، پیشکسوتان پرسپولیس و مجموعه باشگاه است.

رفیعی: هر کسی آرزو دارد در پرسپولیس باشد

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان مراسم اهدای جام به پرسپولیسی ها، سروش رفیعی در رابطه با دیدار برابر پدیده و مراسم قهرمانی گفت: از همه هواداران ممنونم، آنها که ساعت ها پیش از آغاز مراسم در ورزشگاه حضور داشتند توانستند شرایط خوبی برای ما به وجود بیاورند؛ خوشحالم که توانستیم با یک پیروزی خوب و پرگل جام را بالای سر ببریم.

 

او ادامه داد: از روز اول پرسپولیس نشان داد که یک تیم قهرمان است. این قهرمانی اول از همه برای این مردم و هواداران، پیشکسوتان پرسپولیس و مجموعه باشگاه است. کسانی که دیده نمی‌شوند، اما خیلی زحمت کشیدند.

 

هافبک سرخ پوشان در رابطه با همه بازیکنان پرسپولیس در سال های اخیر گفت: این قهرمانی را به روح هادی نوروزی تقدیم می‌کنیم،  جای احمد نوراللهی، امید عالیشاه و رامین رضاییان هم خالی بود که خیلی برای تیم زحمت کشیدند. خود من به شخصه کمترین سهم را داشتم، اما خیلی خوشحالم که امروز توانستم عضو خانواده پرسپولیس باشم و امیدوارم که این روند موفقیت‌های پرسپولیس ادامه داشته باشد.

 

رفیعی در رابطه با ادامه حضور خود در پرسپولیس گفت: به هر حال پرسپولیس الان قهرمان است و هرکسی آرزو دارد در این تیم باشد. من هم مستثنی نیستم. دوست دارم بمانم و باید ببینم آینده چه خواهد شد و تصمیم خوبی خواهم گرفت. اگر در ایران باشم، تنها و تنها برای پرسپولیس بازی خواهم کرد.

دیدگاه‌ها