کد خبر : 1409981 | 31 فروردين 1396 ساعت 10:48 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکست اوکلاهاما با وجود رکوردشکنی وست بروک

بامداد امروز در لیگ NBAسه بازی انجام شد که در مهم ترین این بازی ها گلدن استیت وریرز به پیروزی رسید و اوکلاهاما سیتی تاندر شکست خورد.

شکست اوکلاهاما با وجود رکوردشکنی وست بروک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در مهم ترین بازی بامداد امروز گلدن استیت وریرز با نتیجه ی ١١٠ بر ٨١ پورتلند تریل بلیزرز را شکست داد.

 

در این بازی استفن کری با کسب ١٩ امتیاز و انجام ٦ ریباند و ٦ پاس منجر به گل بهترین عملکرد را برای گلدن استیت داشت. کلی تامپسون نیز ١٦ امتیاز اضافه کرد تا گلدن استیت پیروز زمین باشد. کوین دورانت در این بازی غایب بود

 

در بازی مهم دیگر هیوستون راکتز با نتیجه ی ١١٥ بر ١١١ اوکلاهاما سیتی تاندر را شکست داد.

 

در این بازی جیمز هاردن برای هیوستون ٣٥ امتیاز کسب کرد و ٤ ریباند و ٨ پاس منجر به گل داشت. راسل وست بروک از اوکلاهاما نیز با کسب ٥١ امتیاز و انجام ١٠ ریباند و ١٣ پاس مجر به گل بار دیگر تریپل دابل کرد. او رکورد بیشترین امتیاز آوری در تریپل دابل بازی های پلی آف NBA را نیز شکست. این ششمین تریپل دابل وست بروک در بازی های پلی آف بود.او پیش از این نیز رکورد بیشترین تریپل دابل در یک فصل NBA را با ٤٢ تریپل دابل شکسته بود. با این وجود از ١٨ پرتاب وست بروک در کوارتر چهارم تنها ٤ پرتاب داخل سبد رفت که باعث شد اوکلاهاما با وجود برتری در ابتدای بازی شد و در نهایت تیمش با اختلاف ٤ امتیاز شکست خورد.

 

بامداد امروز واشنگتن ویزاردز نیز با نتیجه ی ١٠٩ بر ١٠١ آتلانتا هاکس را از پیش رو برداشت.

دیدگاه‌ها