کد خبر : 1410005 | 31 فروردين 1396 ساعت 12:14 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ کامیابی‌نیا و ابراهیمی برای گلزنی

کمال کامیابی‌نیا با گلزنی به پدیده تعداد گل‌های خود را در جریان بازی به عدد 4 رساند تا جدال گلزنی در پست هافبک دفاعی را با هیجان بیشتری دنبال کند.

جنگ کامیابی‌نیا و ابراهیمی برای گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل پدیده و شاگردان رضا مهاجری، هافبک دفاعی سرخپوشان اولین گل تیمش را به ثمر رساند تا تعداد گل‌های زده خود را در جریان بازی و در فصل شانزدهم به عدد 4 برساند و یکی از گلزن‌ترین هافبک‌ دفاعی‌های لیگ برتر لقب بگیرد.


شاید جدی‌ترین رقیب کمال در این زمینه امید ابراهیمی، همتای او در تیم استقلال باشد که تا این لحظه 7 گل برای تیمش به ثمر رسانده که 3 گل آن از روی نقطه پنالتی و 4 گل در جریان بازی بوده است.


اگر گل‌های زده ابراهیمی از روی نقطه پنالتی را حساب نکنیم هر دو بازیکن در گلزنی در جریان بازی عملکرد یکسانی داشته‌اند و به نوعی در این مورد یک رقابت ناخواسته و جذاب بین‌شان شکل گرفته است. دو هافبکی که برای حضور در تیم ملی نیز رقابت جالبی با یکدیگر دارند و البته امید در این بخش تا حدود زیادی گوی رقابت را از همتای سرخ خود ربوده است.


حال باید دید در 2 بازی باقی مانده پرسپولیس و 3 بازی باقی مانده استقلال این دو می‌توانند آمار خود را در این زمینه افزایش دهند و یا با همین تعداد گل لیگ شانزدهم را به پایان می‌رسانند.

دیدگاه‌ها