کد خبر : 1410010 | 31 فروردين 1396 ساعت 12:53 | 93.2K بازدید | 0 دیدگاه

تنها بازمانده‌ی قلب شیر در جشن برانکو (عکس)

پرسپولیس بعد از 9 سال حسرت در کسب عنوان قهرمانی توانست روز گذشته قاطعانه‌ترین قهرمانی لیگ را به نام خود کند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ کار نیمه تمام فصل گذشته را با قهرمانی قاطع در فصل شانزدهم خاتمه دادند  و توانستند در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل جشن قهرمانی خود را در حضور بیش از هشتاد هزار هوادار و در هفته بیست و هشتم برگزار کنند.

 

1194156


آخرین قهرمانی سرخپوشان در لیگ ایران مربوط به فصل هفتم بود؛ جایی که با توجه به کسر 6 امتیازی نیاز مبرم به پیروزی برابر سپاهان در هفته پایانی به عنوان جدی‌ترین رقیب خود داشتند و در نهایت در ثانیه‌های پایانی با ضربه سر سپهر حیدری به خواسته خود دست یافتند. تیمی با هدایت افشین قطبی که با شعار قلب شیر توانست شاگردانش را در این مارتن سخت و البته دراماتیک به قله‌ی فوتبال ایران برساند.

 

1194157


فصل‌ها گذشت و گذشت و آنها همچنان در حسرت جام ماندند تا در نهایت در فصل شانزدهم به این کابوس خاتمه دادند. در فصلی که از تیم ملقب به قلب شیر افشین قطبی تنها یک یادگار روی نیمکت باقی مانده بود. کریم باقری که به عنوان کاپیتان فصل هفتم جام را بالای سر برده بود و خواننده سرود قهرمانی سرخپوشان لقب گرفته بود در نهایت توانست اینبار در کسوت مربیگری این عنوان را کسب کند. تنها مربی ایرانی همراه برانکو ایوانکوویچ که با دیسیپلین خاص خود جایگاه ویژه‎ای در بین جوانان این تیم دارد و دومین بار به عنوان قهرمانی لیگ دست یافت.

دیدگاه‌ها